آغاز به کار اولین همایش ملی برند در ورزش در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ : چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴
آغاز به کار اولین همایش ملی برند در ورزش در دانشگاه فردوسی مشهد

اولین همایش ملی برند در ورزش، با حضور اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و فعالان عرصه ورزش و رسانه، روز چهارشنبه، 25 آذر درسالن اجتماعات دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد.

دکتر کافی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در این همایش با اشاره به افتخار میزبانی اولین همایش ملی برند در ایران که به دانشگاه فردوسی مشهد سپرده شده است، گفت: جای خالی همایشی اینچنینی در کشور نشان دهنده این مهم است که این همایش می تواند زاینده و اثربخش باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت دانشکده تربیت بدنی در دانشگاه فردوسی مشهد دیرتر از سایر دانشگاه ها آغاز شده است، خاطر نشان کرد: عزم و اراده جدی دانشگاه در همین سال های کم، امکاناتی زیادی برای دانشگاه به ارمغان آورده است.

دکتر کافی ضمن معرفی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: دانشگاه فردوسی مشهد، سومین دانشگاه بزرگ کشور است که در شرق کشور به عنوان برند مطرح می باشد.

وی با تاکید بر ورزش دانشگاهی اظهار کرد: اگر دانشگاهیان روند ورزش دانشگاهی را ادامه دهند می توان انتظار داشت که جامعه ای سالم و پویا به وجود بیاید.

پیش از سخنان دکتر کافی، دکتر حمید طاهری، رئیس دانشکده تربت بدنی و دبیر همایش ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: توسعه علم برند و خصوصا برند در ورزش از اهداف برگزاری این همایش می باشد.

وی با اشاره به اینکه عبارت برندینگ به عنوان موضوع جدی در کسب و کار و صنعتی برتر در جهان شناخته شده است، اظهار کرد: سازمان های ورزشی که قدرت برند سازی را دارند، باید برای جذب مخاطب تمام تلاش خود را انجام دهند.

دکتر طاهری با اعلام اینکه در حوزه برند سازی نیاز به مدیریت استراتژیک وجود دارد، یادآور شد: علیرغم حضور جامعه متخصص ورزشی، ورزش ایران نتوانسته خود را به عنوان برند در جهان معرفی کند.

دبیر همایش ملی برند در ورزش، برند اخلاق مداری و پهلوانی را مختص جامعه ورزش ایران دانست و خاطر نشان کرد: مسئولیت این کار تنها به عهده وزارت ورزش و جوانان و سازمان های ورزشی نیست و همه افراد در معرفی برندهای ورزشی ایران وظیفه داریم.

در حاشیه این همایش دکتر زهرا میرزازاده، دبیر کمیته اجرایی درخصوص تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه همایش گفت: تعداد 130 عنوان مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که از این بین، 61 عنوان مقاله به انتخاب هیأت داوران به عنوان مقالات برتر معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در این همایش 21 عنوان مقاله به صورت سخنرانی ارائه می شود، اظهار کرد: ارائه 40 مقاله به صورت پوستر و برگزاری 7 کارگاه از جمله امکانات این همایش می باشد.

لازم به ذکر است همایش ملی برند در ورزش، 25 و 26 آذر با برگزاری پنل های تخصصی در حوزه برند و ورزش به کار خود ادامه داده و اختتامیه این همایش عصر پنج شنبه برگزار خواهد شد.

varz2

varz3

      
    نظرات متعلق به فرستنده ميباشند. مسؤوليت محتواي آنها برعهده فرستنده است.

    نظرات (0 نظر)