وبگاه انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و هفته پژوهش آغاز به کار کرد

ارسال شده در تاریخ :
وبگاه انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و هفته پژوهش آغاز به کار کرد

همزمان میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و مقارن با هفته پژوهش و فناوری، وبگاه انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد در دسترس قرار گرفته است.

دراین سایت خدمات و اطلاعات زیر را ارائه می‌شود:

1. معرفی آثار نشر یافته در مجموعۀ انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد از سال 1338 تا زمان حاضر شامل 667 عنوان کتاب در رشته‌های مختلف علمی و در انواع گوناگون تألیف، ترجمه و تصحیح. این معرفی در دو سطح معرفی کوتاه و معرفی مشروح صورت می‌گیرد.

2. معرفی آثار برتر دانشگاه: از مجموع آثار نشر یافته در دانشگاه، کتاب‌هایی که در جشنواره‌های مختلف اعم از کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، کتاب فصل، کتاب برتر دانشگاهی، کتاب سال دانشجویی، جشنواره فردوسی، کتاب سال استانی و نهادهایی از این دست حائز رتبه شده‌اند در سایت انتشارات دانشگاه به صورت جداگانه معرفی می‌شوند.

3. امکان خرید اینترنتی کتاب‌ها برای آثار موجود در انتشارات. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق درگاه ویژه‌ای که به این منظور سامان یافته است اقدام به خرید کنند و اثر خریداری شده را از طریق پست دریافت دارند.

4. امکان جست‌و‌جوی کتاب: به منظور دسترسی همه‌جانبه‌تر به آثار، منوی جست‌و‌جوی پیشرفته در آثار منتشر شده در انتشارات با هر یک از گزینه‌های عنوان اثر، نام پدیدآورنده، موضوع، شابک و کلیدواژه عمومی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

5. منوی ارتباط با پدیدآورندگان: مؤلفان، مترجمان و مصححان محترم (اعم از اعضای هیئت علمی این دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات) که به نشر آثار خود اعم از تألیف و ترجمه و تصحیح در انتشارات دانشگاه علاقه‌مند هستند می‌توانند کار برگ‌های ویژه را از سایت دریافت و تکمیل کنند و برای بررسی به مدیریت نشر آثار علمی دانشگاه ارسال دارند.

6. تارنمای انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد افزون بر این با امکانات جانبی از قبیل راهنماهای کاربردی نگارش و مجموعه مقررات و پیوندهای مفید برای اهل‌قلم می‌کوشد فضایی کارآمد در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

علاقمندان میتوانند جهت مشاهده انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد به آدرس وبگاه زیر مراجعه نمایند:

http://press.um.ac.ir

      
    نظرات متعلق به فرستنده ميباشند. مسؤوليت محتواي آنها برعهده فرستنده است.

    نظرات (0 نظر)

    آخرین اخبار