برگزاری کارگاه نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی و حسی) در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :
برگزاری کارگاه نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی و حسی) در دانشگاه فردوسی مشهد

کارگاه نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی و حسی) با حضور پروفسور علی گرجی در روز سه شنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۶ در سالن شورای دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد .

در ابتدا آقای گلثومیان، نایب دبیر انجمن علمی علوم شناختی ضمن خوش آمد گویی و معرفی برنامه های انجمن علمی در سال گذشته، به معرفی اعضا و برنامه های آتی انجمن پرداخت و در ادامه پروفسور علی گرجی با مقدمه ای از نحوه ی خرید های کلاسیک و جدید و همچنین تاریخچه و نورومارکتینگ و پژوهش های اولیه آن ، توضیحی مختصر در مورد مغز جدید، مغز میانی و مغز خزنده ارائه داد در ادامه شش محرک را در ارتباط با مغز خزنده معرفی کرده و برای هر کدام مثال ها و نمونه تبلیغاتی که از هر یک از این موارد استفاده شده را توضیح دادند.

وی در ادامه به بیان مناطق و مدارهای عصبی مرتبط مانند ، DLPFC, inferior frontal gyrus, hippocampus پرداخت و در پایان ضمن مقایسه و بیان تاثیر برند در تصمیمات تکنیک ها و ابزارهای مرتبط با نورومارکتینگ از جمله PET, FMRI, EEG, MEG, SST, TMS, Eye Tracking , Facial Coding,... نمونه کارهای استفاده شده از این ابزارها را معرفی کرد.

.

.

کانال اخبار دانشگاه فردوسی مشهد

https://telegram.me/ferdowsium

      
    نظرات متعلق به فرستنده ميباشند. مسؤوليت محتواي آنها برعهده فرستنده است.

    نظرات (0 نظر)

    آخرین اخبار