صلوات خاصه امام رضا (ع)

ارسال شده در تاریخ : شنبه ۱۲ تير ۱۳۸۹
      
    نظرات متعلق به فرستنده ميباشند. مسؤوليت محتواي آنها برعهده فرستنده است.

    نظرات (341 نظر)

    شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۳

    مطالب جدید درخصوص امام هشتم رضا ع را به mail اینجانبه ارسال نمائید از زحمات شما متشکرم.

    ناشناس
    يكشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۳

    با سلام وممنون از زحمات شما

    سمانه مصطفوي
    دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۰:۱۹

    خيلي ممنون واقعا من اين صلواتو گم كرده بودم خيلي دنبالش گشتم واقعا خوشحالم

    ناشناس
    سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۸:۵۱

    باسلام ذکراین صلوات درابتدای صبح به انسان نیرومیدهدتابایادخداواستعانت ازاوکارش رااغازنماید0

    ناشناس
    چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۷

    خیلی ممنون از ین مار با ارزش شما

    افضلی
    يكشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۶

    لطفا صوتیشو بذارید ممنون

    علیرضا حیدری
    چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۹:۲۷

    با تشکر اگر با فایل صوتی همراه باشد بسیار زیبا تر خواهد بود .

    موسوی
    شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰:۳۵

    بسیار عالی بود. التماس دعا

    ناشناس
    سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۹:۲۷

    طرح جالبي است.لطفا بازهم به اين طرحها بيفزاييد.

    جواد قاسمی
    چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۲:۱

    بی نظیرو عالی

    حامدرستگارنيا
    شنبه ۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۴

    باسلام ممنون اززحمات شما من هرچي دارم ازامام رضادارم

    مصطفي اسكندري تربقان
    شنبه ۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۲:۸

    خيلي متشكرم-ميخواستم بگم كه امام رضا عليهالسلام هيچ كس رو نا اميد از در خونش رد نمي كنه اين موضوعيه كه چندين با به من ثابت شده

    فاطمه
    يكشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۷

    خيلي عالي است از طرف ما هم نايب الزياره باشيد.

    ناشناس
    يكشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۸

    ازاینکه مرا به یاد امامم انداختی امام نیز تو را در یاد خویش بدارد.السلام علیک یا غریب الغربا

    عفت خشنود
    دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۴

    من که لیاقت همسایگی امام رضا رو نداشتم شماکه در جوارش هستین قدرش رو بدونین التماس دعا

    محسن حاجی نژاد
    سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۷:۲۴

    شما که زحمت کشیدید پخش صلوات گذاشتید دستتان درد نکند اگه لطف کنید زیارت عاشورا با صوت دلنشین پخش کنید ثواب شنیدنش نثار امواتتان انشاالله

    محمد جوکار
    سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۴

    بسیارزیبا بود در بک گروند دسک تاب همیشه جلو دیدگان خواهد بود

    hadi nikkhah
    سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۰

    با سلام
    اولا تشکر می کنم از شما به خاطر قرار دادن صلوات خاصه در سایت .
    بعدش هم خواستم بگم که من علاقه زیادی به دانشگاه فردوسی دارم ان شاالله که خدا به حق امام رضا کمکم کند که در دوره ی ارشد در مشهد قبول شوم.

    مهدي
    يكشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۹:۳۳

    سلام
    خداوند خيرتان دهد با شنيدن اين صوت دلم آرام گرفت
    ممنون از امام رضا (ع) كه در اين كشور جلا بخش دل و چشممان است
    التماس دعا

    دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳

    صلوات بر امام رضا(ع) صلایی است برآمده از جان ما هدیه به محضر قدسی اش وسلامی است تا جوابمان دهد، نگاهمان کند و ضمانمان کند.

    ناشناس
    دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۹

    یاامام رضا می شه بازم نگام کنی می شه بازم صدام کنی.این صلوات منو دوبار کشونده به گدایی درت.درت همیشه دلگشا وخانه ات هماره مستدام .برقرار بارگاه شاه.

    سيده سكينه افتخاري
    سه‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۵

    با سلام وخسته نباشيد

    باديدن صلوات خاصه امام رضا (ع)اشك شادي در چشمانم حلقه زد به اميدظهو ر
    آقا امام زمان (ع)

    در پناه حق باشيد

    ناشناس
    سه‌شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۷

    آقاجان منو بخواه به پابوسی .گرچه من سگم ،سگ رو سیه وپست و پلید .دلم از ضریح تو تمیز می شه حالم از عطر تو هوش میاد آقا دست وپای ازنفس رفته نفس میاد آقا .همچنان منتظرم منتظر اذن ورود.مارا در نظر بدار.بسپار به خاطرت یاد خاطر خواهییم.بنواز بخوان مرا

    زینب کوشکی
    يكشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۲

    خیلی ممنون از زحمات شما لطفا از طرف ما نایب الزیاره باشید.التماس دعا

    انسیه
    دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۴

    اوست که در غربت حال همسایه از هر کس بهتر درک می کند و لحظه به لحظه توجه خاص دارد.
    دلم به نورت روشن بدار.

    بقائی
    يكشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷

    عالی بود.انشاالله طر ها و فایل های جدید و مفید همچنان ادامه داشته باشه.

    ارزو زنگنه
    دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۴

    خيلي عالي بود اجرتان با امام رضا (ع)

    فاطمه تاتاري
    يكشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲

    ممنون و التماس دعا

    ابوالفضل محسني نسب
    سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۴۱

    باتشكر ازكساني كه ضحمت كشيدن صلوات خاصه امام رضا(ع)رابراي ماپخش كردن
    درصورت امكان آيت الكرسي ودعاي عهدراهم بگزاريد متشكرم

    زهرا
    سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۲

    با سلام باورتون نمیشه من بجنوردیم ولی عاشق امام رضام همیشه صدا صلوات مخصوص امام رضا که پخش میشد رو با خودم زمزمه می کردم ولی نمی تونستم حفظش کنم خیلی اتفاقی دنبال چیز دیگه ای بودم که این سایت باز شد صلوات مخصوص رو دیدم از خوشحالی گریم گرفت خدام شاهده ممنون از کار قشنگتون

    ناشناس
    سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۰:۱۰

    واقعا صلوات زيباييه امام رضا كنكور دارم توسل

    علي ف
    يكشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۶

    يا امام رضا كاش منو نگاه كني منم تو رو صدا كنم

    رضا
    سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱

    اینجانب رضا آ...... هستم
    ای امام رضا کمکم کن حداقل این ترم مشروط علمی نشوم
    ممنون

    مجتبی
    پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۹

    یا ضامن آهو ... خودت کمکم کن ... هوامو داشته باش آقا جون ...

    محمد امين مذهب
    پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۳

    به نام خدا

    بسيار عالي بود. خدا خيرتان دهد.

    التماس دعا

    اشنا
    يكشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳

    هرروزصبح بااستعانت از پروردگارم وخواندن ومشاهده این دوکلیپ به پیشوازخدمت به بندگان خدا می روم سپاسگزارم.

    علی افتخاریان
    يكشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵

    یا امام رضا کمکم کن اسمبلی پاس بشم
    قربون تو.........

    زهره موسوی
    شنبه ۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۷

    باسلام وتشکر از زحمات
    در معنویت بخشی هر چه بیشتر به فضای دانش ودانشگاه موید من عند الله باشید

    narges
    چهارشنبه ۸ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۹

    ممنون خیلی خوب بود من خیلی امام رضا رو دوست دارم و خیلی خیلی دلم براش تنگ شده الان یه سه سالی میشه که ما به حرمشون طلبیده نشدیم خیلی دلم گرفته نمیدونم چی کار کنم


    خسته نباشید

    SAEED
    يكشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۵

    BA ARZE SALAM VA KHASTE NABASHID .AZ TARAFE MA HAM NAYEB O ZIARE BASHID,
    DAR PANAHE HAGH.

    علی نوروزی
    شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۰

    از زحمات شما متشکرم .

    صحرا
    پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۲:۵۶

    خداوند بهترين و برترين چيز را به اهالي مشهد داده است،اميدوارم كه همواره شاكر اين رحمت باشند.يا امام رضا خيلي دلم هواتو كرده...........

    فریده رحمانی
    شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۴۱

    اجر همه تون با امام رضا علیه السلام

    زهرا قادری حسب
    چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱

    خیلی خوب بود اجرتون با اقا امام رضا

    محتاج دعا
    پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۹

    سلام.دیدن صلوات خیلی بهم روحیه داد.بزرگترین ارزوم قبولی تو کنکور ارشد تو دانشگاه فردوسی.از همه کسانی که مطلبمو خوندن خواهش میکنم واسه قبولیم دعا کنن.التماس دعا

    ناشناس
    شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹

    سلام امام رضا.اینقدرنذرکردمو دعاخوندم تابالاخره خیلی غیرمنتظره و باورنکردنی ارشددانشگاه فردوسی قبول شدم.فقطم به خاطرشما بود که دانشجوی اونجابشم.دیگه نگران قرعه کشی اردوهای مشهددانشگاه نیستم... هروقت اراده کنم میام اونجا پیشت.ممنونم ازت.

    مائده
    شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۸

    میخواسم بگم دانشجویای فردوسی قدر خودشونو بدونن.امام رضا هرلحظه که صداش کنن اجابتشون میکنه.از آقا بخوان همیشه گدای در خونش باشن.امام رضا مثل پدر حواسش به بچه هاش هست.برا منم خیلی دعا کنین.ممنون

    زهره
    يكشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸

    به خدا کارتون عالی بود ولی اگه از ضریح مطهر بیشتر فیلم بگیرین ادم احساس میکنه مشهده.تو رو خدا برای منم دعا کنین راهم رو گم کردم از امام هشتم بخواین منم کمک کنن.

    محتاج دعا
    دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۶

    سلام.از همتون میخوام از ته دل واسم دعا کنید. کنکور ارشد دارم. دلم میخواد دانشگاه فردوسی قبول بشم.

    گلمراد مرادی
    پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۰

    با سلام و احترام
    لطفا در مورد آقا علی بن موسی الرضا فایل صلوات و یا هر مطلب خاصی وجود دارد به ایمیل من بفرستید.
    پیشاپیش از مساعدت شما ممنون هستم.
    اجر شما با امام رضا

    م.الف
    جمعه ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۲

    واقعا دیدن صلوات امام رضا بهم انرژی داد. ازتون ممنونم و خواهش میکنم واسه موفقیتم دعا کنید.

    ابوالفضل
    شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۲

    سلام،خيلي ممنون كه زيارت خصه ي اما رضا رو گذاشتين ولي چرا نميشه دانلودش كرد؟

    نرگس
    يكشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۵:۴۱

    واقعا کارتون عالی بود.واسم دعا کنید.اللهم عجل لولیک الفرج

    ناشناس
    يكشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۷:۲۸

    خیلی عالی بود مخصوصا با فایل صوتیش ممنون از زحمات شما

    رضا
    يكشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۷

    سلام

    صلوات خوبه اما حاجتتونو فقط از خدا بخواهید

    محمد حقیقی راد
    يكشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷

    با سلام لطفا فایل صوتی صلوات خاصه را در سایت قرار دهید که قابل دانلود باشد.با تشکر

    ناشناس
    چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۲

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ادرکنی بجوادک

    رضا
    چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۷

    باتشکر السلام علیک یا علی ابن موسی ارضا

    مهدی
    دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۸

    خدا کنه امام رضا کمکم کنه

    ناشناس
    چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰

    به نام خدا
    با سلام واقعا عالی است از طرف من نیز نایب الزیاره باشید
    اگر طرح یا نظری در باره هرچه پر رنگ تر کردن نقش امام رضا (ع) در زندگی روزانه دارید لطفا برام ایمیل کنید

    م.رب پور
    يكشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۴

    ممنون از لطفتون.خيلي دنبال اين صلوات بودم.واقعا متشكرم

    دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲

    سلام
    با اجازه تون عکس تو وبتونو کپی کردم تو وبلاگم
    میشه کد صلوات خاصه امام رضا رو برام بفرستین تا برا دانلود دوستان بزارم
    آخه برام دانلود نمیشه
    یه دنیا ممنون

    مرتضی.ب
    سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶

    ممنون، خدایا لذت بندگی خودت را به ما چنان بچشان که جز تو چیزی را نبینیم.

    samane
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰:۵۹

    یا امام رضا نذرمو قبول کن.

    ناشناس
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱:۱۷

    یا امام رضا کمک کن با انتقالی موافقت بشه بیام پیشت. یا امام رضا این نذری که کردم خیلی برام خوبه کاری کن که نذرم قبول بشه.

    ناشناس
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۷

    یا امام رضا هفته دیگه میلادته من عیدیمو از خودت میخوام یا امام رضا میخوام هفته دیگه مشهد باشم بعدشم برم دانشگاه فردوسی .یا امام رضا نا امیدم نکن.

    ناشناس
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۹

    خدایا تو رو به حق امام رضا وتو رو به حق میلاد مبارکش کاری کن با انتقالی روزانه موافقت کنن بیام مشهد.

    قادر عبدالهی
    پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰:۵۱

    بسمه تعالی
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    من دنبال پایان نامه های ارشد امارریاضی بودم که اتفاقا به سایت دانشگاه امدم خیلی حال داد عرض سلام به اقای عزیزمون امام رضا
    اکثر نامه ها را خواندم ان شائ الله خدا به حرمت امام رضا همه مشکلات مردم ایران علی الخصوص مشکلات جوانان را حل کنه.

    محمود
    دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۳

    عالی بوداجرتون باشاه خراسان

    صمد جعفري ميلاني
    پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۵

    با سلام و احترام به بارگاه هشتمين اختر تابناك امامت و ولايت و شما عزيزان زحمتكش ، صلوات خاصه امام رضا كاملترين (سلام) است و صوت زيباي قاري محترم زيبائي ويژه اي به آن بخشيده است . از خداوند متعال آرزوي سعادت و سلامتي براي تمام خادمين آن حضرت و توفيق زيارت آن امام بزرگوار را دارم . انشاالله .

    ناشناس
    دوشنبه ۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۷

    واقعا دلنشین است .

    ناشناس
    سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۳

    سايتتون خيلي باحاله دمتون گرم

    بهار
    پنجشنبه ۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۳

    با سلام

    این آهنگ خوش صلوات جلا دهنده روح هر انسانی است چه در شادی و چه در غم /
    انسان را به اوج پرواز میدهد .
    با سپاس

    شنبه ۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸

    خیلی متشکریمالتماس رعا .دعاهای دیگه هم بذارین

    حمزه مشايخي
    شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۹

    با سلام اين دو (صلوات خاصه امام رضا و آمدم اي شاه)از زيباترين كليپهاي دنيا هستند تو رو خدا از قول من چشمتون به حرم آقا افتاد برام سلام بديد عاقبت بخير بشويد انشاءالله

    زائر
    شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۹

    سلام بر شما و رحمت و برکات خداوند بر شما باد
    آفرین میگویم بر این قدر و منزلت شناسی و این ابتکار عمل
    خدا قوت و خسته نباشید

    مريم
    يكشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۶

    امام رضا وقتي كسي ازت دور و نگاهشو راهي حرمت ميكنه وقتي دلش شكسته ست از وقتي ازت ميخواد صداي گريه هاشو بشنوي گوشه نگاهي بهش بناز يا ضامن اهو

    نادر فقهی فرهمند
    چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸

    باتشکر از اینکه صلوات خاصه امام رضا را درسایت گذاشتید چون خیلی وقت دنبال آن می گشتم وامروز دانلود کردم که هرروز دراداره هم گوش دهم وبعداً شروع بکا نمایم وچون خودم وخانواده ام ارادت خاصی به آقا علی ابن موسی الرضاداریم و هرروز صبح ازشبکه دو ساعت هفت صبح صلوات خاص را می شنوم وبعداً به اداره میروم.باتشکر

    سید...حسینی
    چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۰

    باسمه تعالی
    سلام
    خیلی عالی بود
    التماس دعا در حرم آقا علی بن موسی الرضا (ع)
    من الله توفیق

    نایبعلی ممی زاده
    چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۳

    تشكر از زحمات شما
    التماس دعا

    نجمه فقهی فرهمند
    شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۷

    باتشکر اززحمات شما وازاینکه صلوات خاصه رادرسایت قراردادید.من وخانواده ام ارادت خاصی به آقا علی ابن موسی الرضا داریم و به همین خاطر پدرم در مشهد مقدس نذر کرده بود که اگر خدا به ما یک دختر عطا فرماید. نامش را نام مادر امام رضا (ع)(نجمه) می گذارم که خداوند نذر پدر ومادرم را قبول کرد ونام مرا نجمه گذاشتند و من هرسال به همراه خانواده به پا بوس آقا علی ابن موسی الرضا مشرف می شویم.التماس دعا
    ---------------------------------------------
    پاسخ مدير سايت :
    التماس دعا

    ناشناس
    جمعه ۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۷

    خوب بود ولی کیفیت تصویر پایین است .

    امیر حسین
    شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۰:۴۳

    سلام ممنون ازتون من با این صلوات نفس میکشم

    دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۷

    با تشکر فراوان از شما کارم و راه انداخت

    مهتاب
    چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۶

    عالی بود، با تشکر از زحمات شما
    التماس دعای فراوان

    نوكر امام رضا
    جمعه ۲۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۲

    امام رضا دلم گرفته.امام رضا دلم گرمه به تو.منو قبول كن!!!!

    قاسم
    شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵

    با خودم شرط كردم ازاين به بعد هر وقت سايت دانشگاها باز كردم اول صلوات خاصه امام رضا را بخونم چون ميدونم ما خيلي بيشتر از اينا مديون امام رضا هستيم وبايد بدونيم كه فقط با كمك اين بندگان خاص خدا است كه مي تونيم توي اين دنياي هزار رنگ يه رنگ خوب بگيريم و اوني باشيم كه بايد باشيم وبه نظر من ماها خيلي كم كاري مي كنيم. اميدوارم همه ما مخصوصلا خودم اينا به ياد داشته باشيم كه هر چي داريم از امامامون داريم و واقعا اگه نظر ايشان نباشه هر لحظه زندگي توي اين دنيا ميتونه پرتگاهي برامون باشه.
    با تشكر از اين كار بزرگ شما

    ali
    دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۹:۴۶

    با سلام وعرض ارادت با پيشگاه مقدس مولايمان آقا علي ابن موسي الرضا(ع) وخدمت تمامي خادمان با خلوص آن حضرت ، از شما عزيزان خواهش ميكنم در صورت امكان تمامي اخبار مربوط به آن حضرت و امكانات صوتي وتصويري جهت به پست الكتونيكي اينجانب ارسال فرمائيد . توفيق آن عزيزان را از درگاه حضرت حق خواهانم.والسلام

    لیلی
    دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۲:۷

    عالی بود حالمون بهاری شد

    صلاحي
    دوشنبه ۱۲ دي ۱۳۹۰ - ۸:۲۷

    سلام و درود به پيشگاه آقا امام رضا (ع)
    التماس دعا

    احسان
    پنجشنبه ۲۲ دي ۱۳۹۰ - ۳:۷

    نمیدونید وقتی 6000 کیلومتر دورتر از آقامون باشیدو تو شهر غریب این صلوات رو گوش کنید، چه حالی بهتون میده. یا امام رضا جان، یه گوشه چشمی هم به من داشته باش.از همه التماس دعا دارم

    فاطمه قنبري
    پنجشنبه ۲۲ دي ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱

    سلام
    السلام عليك يا علي بن موسي الرضا
    دل ميرود ز دستم صاحب دلان خدا را
    دردا كه راز پنهان خواهد شد آشكارا
    التماس دعا
    ممنون از لطفتون

    ناشناس
    شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۸:۳۳

    عالی بود

    علي
    دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۸:۱۲

    خدا خيرتان بدهد التماس دعا

    lمهرانگیز
    سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲

    فدای صحن وسرایش

    محسن
    سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۶

    با تشکر و آرزوی توفیق الهی
    لطفا اگر کلیپی از صلوات خاصه امام رضا (ع) دارید که در آن متن صلوات هم پایین تصویر نوشته می شود هم برای دانلود بگذارید.

    نادر مشرقی
    چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۳

    سلام
    واقعا طرح های جالب و استثنایی و ماندگاری است حیرت انگیز است و اعجاب انگیز.

    زهرا
    پنجشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۱

    عالی بود .خیلی ازتون متشکرم

    محمد مهدی رضی زاده
    جمعه ۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۵

    هر وقت این صدا رو از تلوزیون می شنیدم دلم می خواست یه گوشه از حرم بودم و ...

    ناشناس
    يكشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۲

    سلام یا امام رضا قربونت برم دعای من رو هم قبول کن توروخداهرکس دعایی بلده که بااون دعا قبول میشه به من بگه

    امید
    دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰:۳

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت اقا امام رضا (ع) و خادمین و دوستداران اهل بیت . یا امام رضا دو هفته دیگه کنکورکارشناسی ارشد دارم نه پول نه ثروت نه مادیات هیچی نمیخوام فقط میخوام ارشدمو تو دانشگاه مشهد قبول شم بیام پیشت پابوست نذرمو قبول کن یا غریب الغربا

    من
    چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۵

    خیلی کار خوبی کردید اینو گذاشتید تو سایت. مرسی، منتظر کارای قشنگ شما هستیم

    احمد
    يكشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۶:۵۸

    سعی میکنم که هرروز کاریم را با صلوات خاصه امام رضا آغاز میکنم چون با این صلوات انرژی مضاعف میگیرم

    ناشناس
    پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷

    خوب بود ممنون

    مقصودلو
    پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۰

    بسیار خوب بود . التماس دعا . ممنون

    مریم
    پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۴

    عالی بود ... ان شا ا... لایق جواب سلام آقا باشیم.

    ناشناس
    جمعه ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲

    ممنون خیلی خوبه. لطفا دعای عهد رو هم بذارین.

    امید
    سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱:۹

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
    ازکسایی که این پیام را میخونن خواهش میکنم دعام کنن پس فردا کنکور ارشد
    دارم .دعام کنین ارشدمو دانشگاه مشهد قبول شم اجرتون را از اقام امام رضا طلب میکنم

    مریم
    سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۲:۷

    سلام آقا دلم خیلی گرفته...آقاجان ازخدابخواه من روسیاه بیام همسایتون بشم بزرگترین دعام اینه که ارشدقبول شم دانشگاه فردوسی خیلی ازتون دورم آقا...قراره آخرای اسفندبیام پابوستون بادست خالی میام ارباب به جوادت ردم نکن... توروخدادعام کنین باتشکرفراوان.

    ناشناس
    شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۵

    سلام مرسي اما دير دانلود ميشه

    یاسر سروری طالشمکاییل
    سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۹:۴۹

    سلام
    از زحمات شما بی نهایت متشکریم.
    غربت را نباید در الفبای شهر غریب جستوجو کرد همین که عزیزت نگاهش را به دیگری فروخت...تو غریبی.........

    ناشناس
    چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱:۴

    سلام آقا من رو سیاه باز دلم گرفتست خیلی ازت دورم اقاجان . یا امام رضا تنها ارزوم قبولی ارشد تو دانشگاه مشهد تا بیام پیشت پا بوست بیام پیشت همجوارت .ای خدا به امام رضا قسمت میدم حاجتمو روا کن یا امام رضا شما رو به بزرگیت قسم حاجتمو قبول کن .

    وحید
    جمعه ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۹:۷

    سلام خسته نباشید عالی بود اجرکم عندالله

    اللهم عجل لولیک الفرج

    وهابی
    سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۵

    سلام بسیار زیبا . اجرکم عندلله

    حسین .ق
    شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۴

    سعی محبان اقا این باشه که هر روز در ابتدای روز و انتهای ان موقع خواب با این صلوات خاصه اغاز واتمام شود

    علی احمدی نیکو
    دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۲

    باسلام وصلوات به تربت مقدس امام رضا وسلام وخسته نباشید خدمت شما تقاضادارم چنانچه مقدورمیباشد هرآنچه اطلاعات صوتی ،تصویری ومکتوب داریددرمورد آقاامام رضا علیه السلام برای من ارسال فرمایید .

    فاطمه.م
    جمعه ۲۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۷

    السلام علیک یا اباالحسن ع

    شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۵:۵

    سلام از تمامی بینندگان این بخش می خوام برام دعا کنند آخه امسال پشت کنکوری ام

    شمس
    دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۰:۰

    فوق العاده زیباو تاثیر گذار بود ممنون از زحمتی که کشیدید

    امید
    دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
    السلام علیک یا غریب الغربا . یا امام رضا حاجتمو روا کن ارشد مو تو دانشگاه مشهد قبول شم بیام پیشت همجوارت شم ای خدا تورو به حرمت امام رضا قسمت میدم ارشدمو مشهد قبول شم

    یاسر بیگی
    چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۹:۲۰

    بسیار عالی . ممنون از این ذوق و صلیقه شما / بنده هر وقت این سلام را میخونم فقط اشک از چشمانم سرازیر میشود / خدا اجرتان دهد .

    ناشناس
    يكشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۳:۱

    عالی بود عالی
    اگه بدونید چقد دنبالش بودم
    نگاه امام علیه السلام از آن شما

    امید
    چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۲:۲۶

    السلام علیک یا غریب الغربا / السلام علیک یا ضامن اهو
    یا امام رضا من روسیا باز دلم گرفتست خیلی دلم میخواد باز بیام پبوست یا امام رضا تورو به بزرگی شوکب الهی قسمت میدم حاجتمو روا کن فقط میخوام ارشدو دانشگاه مشهد قبول شم تا هرروز بیام حرمت پابوست

    پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۹:۵۶

    سلام من یه دختردلشکسته هستم خیلی وقته ازامام رضاکمک خواستم دلم خیلی گرفته توروبه امام رضابرام دعاکنیدشش ماهه دارم التماس امام رضامیکنم من وقبول نداره شمابرام دعاکنید

    علی ر
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۵

    التماس دعادارم ازهرکسی که امام رضادوسش داره@

    a
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵

    باسلام
    واقعا که دستتون درد نکنه
    یه لحظه انسان احساس میکنه وایساده روبروی ضریح امام رضا علیه السلام
    التماس دعا

    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۹

    سلام امام مهربونم
    متاسفم که سعی میکنم هیچی نبینم فکرمی کنم ریشه همه مشکلاتم اینه که جاهلم ازت خواهش می کنم که کمکم کنی عاقل شم.ممنونم به خاطر اینکه هنوز تو قلبم هستی.

    امید
    شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰:۵۰

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)
    با سلام خدمت مسولین محترم دانشگاه و خوانندگان محترم . قبل از هر چیزی به خاطر این کار خوب و زیباتون ازتون کمال تشکروقدردانی را دارم .
    یاامام رضا تورو به حرمت و احترام مادر گرامیت قسم میدم حاجتمو روا کن تا ارشدمو مشهد قبول شم. ای خدا به حرمت اهل بیت منو ناامید نکن

    دل شكسته
    يكشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۴

    خيلي دلم گرفته يا امام رضا چرا هرچي ازت خاستم برعكس شد چرا جوابمو ندادي و منو از در خونت نااميد كردي دو ماه ديگه درسم تموم ميشه و براي هميشه از مشهدميرم هرشب جمعه هومدم پابوست تا بلكه جوابمو بدي نميدونستم دستاي خاليمو خاليتر ميكني وجوابمو نميدي يا امام رضا دلمو شكستي نااميدم كردي برام دعا كنيد شايد دعاي شما اجابت بشه مرسي

    احمد عليزاده
    دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۸:۴۲

    بسيار عالي بود اجرتان با امام رضا (ع)

    امید
    دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۳

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
    سلام اقا جان من رو سیاه باز پیدام شد همیشه هر لحظه به عشق تو و پابوسیت لحظه شماری میکنم . یا امام رضا به حرمت شوکت و بزرگی خدا هر کسی هر خواسته ای ازت داره حاجتشو قبول کن به خصوص دل شکسته ای که روز 10 ام پیام فرستاده . من اهل ارومیه هستم از همه خواننده ها تقاضا میکنم دعا کنین تا مشکل این بنده خدا حل بشه اجرتون با اقا امام رضا

    ناشناس
    يكشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰

    سلام. با شنیدن صلوات خاصه امام رضا(ع) و کلیپ آمده ام شاه پناهم بده حال عجیب و روحانی بهم دست داد عالی بود.

    از اراک
    يكشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۶

    سلام. با شنیدن صلوات خاصه امام رضا(ع) و کلیپ آمده ام شاه پناهم بده حال عجیب و روحانی بهم دست داد عالی بود. دعا کنید خدا منو ببخششه.من عاشق امام رضا و اهل بیتم امیدوارم از سر گناهانم بگذرند و دوباره منو به محضرشون دعوت کنند.

    حسين
    سه‌شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۸:۱۱

    با عرض سلام
    و تشكر از زحمات شما مديران و تمامي كساني كه زحمت كشيده و براي پايداري دين مبين اسلام هميشه در تلاش و ترويج مي باشند .
    اگر زحمتي نباشه و بتوانيد فايل متني اين دعا را هم عنايت فرماييد ممنون مي شوم البته من در اينترنت دنبال اين دعا ميگشتم كه خوشبختانه درسايت شما كه خيلي هم زيبا و همراه با تصوير بارگاه امام رضا (ع) بود خيلي خوشحال شدم .
    دست شما درد نكند و باز هم از اين قبيل ادعه را در سايت خود قرار دهيد ممنون خواهيم شد.
    خدواند به شما توفيق عنايت نمايد

    فاطمه
    سه‌شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰

    از تمام کسانی که دلی پاک دارن خواهش میکنم برام دعا کنن فاطمه از مشهد

    امیر ش
    پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۹:۲۴

    عالی بود

    فرخنده عباسیان
    جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳

    بسیار عالیه.خدا اجرتون بده

    انشاالله هرارزویی دارید بحق رضا بحق رضا بحق رضا بحق رضا خدا ارزوتونو براورده کنه
    شما را ب امام رضا قسم میدم برام دعا کنید خیلی مشکل وگرفتاری دارم
    برا پدرمم فاتحه بخونید
    التماس دعا

    نسیم
    دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۴

    سلام مر30.حس ارامشی بهم دست میده وقتی صلوات خاصه امام رضاروگوش میدم.اقاازت میخوام این ترم امتحانامو خوب بدم.

    زهرا
    سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱:۴۲

    با سلام بسیار عالی بود. ازتون خواهش میکنم برام خیلی دعا کنید. مشکلات و گرفتاری های زیادی دارم. شما را به امام رضا قسم که حرم رفتید دعام کنید.

    مصطفی واحدی
    چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰:۳۱

    سلام ممنون از سلیقه قشنگتون

    دل شكسته
    چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۹

    با سلام ميخاستم از اقا اميد بخاطر ابراز همدردي كه با من داشتن تشكر كنم من همه نظراتو ميخونم وقتي نظر اخريه شما رو ديدم كه برام التماس دعا داشتين بي اختيار اشك از چشمام جاري شدوخيلي گريه كردم من دانشجوي ترم اخر كارشناسي دانشگاه فردوسي مشهدم ارشدم قبول نشدم راستي شما چي قبول نشدين؟چون تو نظراتون زياد ديدم كه دلتون ميخاست ارشد فردوسي قبول بشين.انشالا كه همينطور بشه خيلي براتون دعا ميكنم.منم خيلي گرفتارم مشكل دارم برام دعا كنين.

    سامان
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰:۴۴

    به نام خداي يكتا


    با عرض سلام خدمت شما مسئولان محترم دانشگاه فردوسي مشهد مقدس


    براي ما فراوان دعا كنيد كه حرم آقا امام رضا ( ع ) نصيبمان شود .

    یوسف رحمتی
    شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۹:۵۳

    با سلام
    با شنیدن آن آلام دنیایی رخت بر مبندد و امنیتی که هیچکس و هیچ قدرتی قادر به تامین آن نیست، نصیبم میشه. جانم فدای اهل بیت رسول الله (ص) جانم فدای علی بن موسی الرضا(ع). یا رضا مددی

    من و مادرم:اصفهان:
    سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱:۳۸

    سلام حضور تمامی عزیزانی که این سایت با ارزش و پر برکت را پشتیبانی میکنند.چندروزی است که از مشهد امده ام به خونه مون وهمچنان لحظه وداع با امام را یادم نمی رود که مادرم دران هنگام گریه میکرد و من با سختی مادرم را بردم چونکه خودم از درون اشک می ریختم.یاامام رضا ممنونم که دعوتم کردی.خیلی خیلی ممنونم.

    عاشق امام رضا
    سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۳

    من از خدا میخام تابستون با بجه های پایگاه بیایم امام رضا .التماس دعا

    چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۹:۵۸

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع) شاه خراسان
    ممنون. خدا خیرتون بده

    ناشناس
    دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۹:۲۰

    ممنونم
    لطفا ترجمه دعا رو هم اضافه کنید.

    ایثارگر
    شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۸:۴

    خدایادرلحظات آخرعمرتوفیق ده تابااین اذکاراازدنیا خارج شوم

    راضیه مجد آبادی
    چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۸

    با سلام
    میخواستم بگم شاید همه ندونن که آقا امام رضا انقد مهربونه که حتی قبل از اینکه ما به یادش بیفتیم و ازش کمک بخواهیم, کمکمون میکنه.
    اینو خودم تجربه کردم و موقعی بهم ثابت شد که کمک از جانب ایشون بوده که یادم اومد فردا تولدشونه
    با تشکر از زحمات شما

    امید
    چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۵

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
    با عرض سلام و تبریک ایام شعبانیه خدمت اقا اما رضا و دوستداران اهل عصمت و طهارت. سلام میکنم خدمت دل شکسته عزیز انشاالله سال دیگه قبول میشی منم بعداز یکسال پشت کنکوری تو ارشد مدیریت اجرایی مجاز شدم اما باز سال بعد شرکت میکنم تا با لطف خدا و لطف امام رضا دانشگاه مشهد قبول شم .

    محمدصادق
    سه‌شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۳

    بسیار عالی (خداوند خیر دنیا و آخرت به شما عنایت فرماید.)

    سید
    پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۷

    درود بر امام غریبمان علی بن موسی الرضا
    دانشگاه فردوسی منتظرم باش دارم میام
    سید

    مهدی صالحی
    پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۱:۳

    سلام علیکم
    خیلی خیلی خوب است.این پایگاه اطلاعاتی که راه انداختین بسیار بسیار عالیه،تقریبا اکثر نیاز های دانشجویان رو بر طرف می کند.
    ب.ت

    جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۹

    دومتری پنجره فولادنشستم دیدم اینترنت وصل میشه دعای زیارت امام رضارو سرچ کردم که به سایت شما رسیدم نایب زیاره همه عاشقای امام رضا هستم هرکس میخونه برای منم دعا کنه که خیلی گرفتارم..پژمان

    یه بنده خدا
    جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۹

    به نام خدا-سلام و عرض ادب به پیشگاه منور و ملکوتی آقام علی بن موسی الرضا (ع).
    یا امام رضای غریب، کبوترهای حرمت شاهدند که هیچوقت دستمو خالی رد نکردی.هروقت اسم قشنگتو صدا زدم شما زودتر از اون منو نگاه کردی.یا امام رضای غریب زمان قبولی کارشناسی ازت خواستم مشهد قبول بشم تا هروقت دلم برات تنگ شد بیام به پابوسیت اما نشدحتما لیاقت نداشتم و ناراحت نیستم.
    از شما میخوام بحق مادرتون خانوم فاطمه زهرا این بار برای کارشناسی ارشد کمکم کنی تا مشهد قبول بشم خیلی دلم میخواد، به من بی لیاقت نگاه نکن بدل پدرو مادرم نگاه کن. دلم برای پدرومادرم میسوزه که چقدر دارن دعا میکنن و نذر کردن که من فردوسی مشهد قبول بشم.
    یا امام رضا خودت کمک کن(کمتر از آهو که نیستم،میشه ضامنم بشی؟)
    از همه اونایی که مطلبمو میخونن خواهش میکنم برام دعا کنن.ممنون.اجرتون با امام رضا (ع).

    الهه
    سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱

    واقعا اشك ادمو در مياره امااگه بشه زودتر دانلود بشه خيلي خوبه..........

    علی
    پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰

    بسیار عالی است خداوند کریم توفیق شناخت بیشتر و بندگی به ما بیش از پیش عطا بفرماید.

    عسگری ابراهیم تبار
    دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۵

    با سپاس فراوان از زحمات شما عزیزان التماس دعا

    ali
    سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۳

    عالي بود از طرف بچه هاي طرح ولايت

    بهروز فارسی
    چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱

    " من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم
    تو می روی به سلامت، سلام ما برسانی"
    ( حضرت سعدی)
    با سلام های خاصه خدمت حضرت امام هشتم و و رهروان صدیقش و با سپاس از عزیزانی که این دعای جان سوز و جان پرور را در این سایت برای شنیدن و دانلود گذاشتند... حدود یک سال است که این دعای شریف را هر روز 7 صبح با پسرم از کانال دو سیما - قبل از خرو ج از خانه - می شنوم... تا توفیق زیارت و دریافت زیارت نامه در دوهفته قبل پیش آمد و " حسب و حالی..." داد در بارگاه آن حضرت و " ... نماز شام غریبان چو گریه ..." آغازیدم... به یاد آن صبح با این دعا، به همراه خواهر و... بر بالین مادر محتضر... و آخرین بوس و بدرود در شب اول محرم 1390... رب اغفر لی و لوالدیه و للمومنین ... در این شب های قدر... اگر قدر بدانیم؟! خدایا! سپاس! عزیزان امروز علاوه بر دانلود و شنیدن در شروع کار، خواستم آن را در تلفن همراه هم داشته باشم که تاکنون موفق نشدم. لطفا در صورت امکان به صورت mp3 هم در سایت برای دانلود و شنیدن بگذارید! " دعای گوشه نشینان بلا بگرداند..."
    --------------------------------------------------------
    پاسخ مدير سايت:
    دوست گرامي سلام
    با تشكر فراوان از لطف شما بزودي فايل صوتي با چند فرمت جهت بهره برداري دوستان محترم در اين قسمت درج مي شود
    موفق باشيد

    جعفر
    شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹

    سلام بر امام رئوف

    ناشناس
    شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۲

    همیشه دنبال این کلیپ بودم ولی امروز به لطف شما توفیق پیدا کردم دانلودش کنم. خدا خیرتون بده

    بی نام
    دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴

    سلام-طاعات قبول-خدا خیرتون بده خیلی عالی بود،یاد حرم باصفا و خاطره خوش زیارت اقا امام رضا افتادم-دعا کنید زیارت امام مهربانیها بازم نصیبمون بشه-تشکر.

    محمد رضا
    جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۳

    با سلام و تشکر.هرزمان صلوات رو گوش میدم بی اختیار اشکام جاری میشه...

    امید
    دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
    باعرض سلام خدمت اقا امام رضا
    یا امام رضا دلم خیلی گرقتست تورو به حرمت مادرت قسمت میدم به حرمت کبوترای حرمت مشکلمو حل کن یا امام غریب دردمو دوا کن ازهمه ی کسایی که این پیامو میخونن به حرمت اقامون امام رضا دعام کنین یا امام رضا منم یک آهوام به حرمت قرآن ضامنم شو همیشه از دستم گرفتی اینبارم محکم بگیر یا امام رضا

    ناشناس
    شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶

    من نتونستم این دعا را دانلود کنم

    عاطفه
    يكشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۵

    سلام.امشب دلم گرفته یاامام رضاخودت کمکم کن دوس داشتم الان کنارضریحت باشم.دعوتم کن پیش خودت.حاجت همه رورواکن حاجتای منم رواکن علی الخصوص قبولی ارشددر فردوسی مشهد.ازاین کارشماعزیزان ممنونم.درپناه حق.یاضامن اهو

    سید سبزپوش
    دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۹

    سلام علیکم
    اسم امام رضا علیه آلاف تهیت و ثنا که می آید دلم مثل عاشقی که براش اسم معشوقش میبرند میلرزه جانم فدات یا امام رضا صلوات الله علیه

    ناشناس
    پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲

    التماس دعا داریم هوامونو عوض کردی یا امام رضا لطف کن و ما را نیز بطلب انشاا...

    امیرحسین
    جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۳:۸

    صلوات بسیار زیبایی بود،اگر ممکنه صلوات خاصه استاد روحانی نژاد و استاد طوسی هم برامون بزارین.
    با سپاس

    اسماعیل
    سه‌شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱

    من که نوکرتم یا امام رضا.چه کارم بشه چه نشه.حتما مصلحتی در کار است.امام رضا بهترین هایش را واسه دوستانش میخواهد.

    رضا
    يكشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲:۱۷

    زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی؟بی پناهم خسته ام تنها بدادم میرسی؟ گرچه اهونیستم اماپراز دلتنگیم.ضامن چشمان آهوهابدادم میرسی؟ من دخیل التماسم رابچشمت بسته ام.هشتمین دردانه زهرا بدادم میرسی؟ (من یه مشکلی دارم که حل نمیشه منوتاحدخودکشی برده الانم تو اون وضعیتم شماروقسم میدم به امام رضا به جان عزیزانتون دعام کنید.التماس دعا)

    ناشناس
    دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۲

    اومدم تا ببینم لحظه عاشق شدنو/ بدلم افتاده بود صدا زدید آقا منو/ دل تنهامو آوردم با یه دنیا دلخوشی/ کمتر از آهو که نیستم، میشه ضامنم بشی؟
    السلام علیک یا غریب الغربا و یا معین الضعفا و الفقرا،السطان یا علی ابن موسی الرضا المرتضی-یا ضامن آهو دردای همه رو دوا کن،علی الخصوص بنده خدایی که با نام رضا کامنت گذاشتن-اعتقاد دارم آقا دست هیچکسو خالی رد نمیکنه-توروخدا منم دعا کنید،حاجتی دارم که اگه صلاحه بشه-تشکر.

    پرستو
    پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱:۵۰

    یا امام رضا بعد 7 سال طلبیدی منو با دل اومدم پا بوست دلی که هوای تو پاکش کرد..

    آهو
    سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۰:۳۷

    به نام خدا.
    سلام اول خدمت آقا امام رضا(ع) و سلام دومم خدمت هرکسی که این متن رو میخونه-
    اومدم بگم آقا امام رضا(ع) خیلی مهربونه،خییییییلی.اونقد که حتی فکرشم نمیتونیم کنیم-امیدوارم هر کس هر حاجتی از آقا بگیره همونطور که من گرفتم(قبولی کارشناسی ارشد در دانشگاه مشهد)، البته از لیاقت من نیست بلکه از لطف خدا و امام رضا بود....
    از ته دل آرزو میکنم که هیچکس ناامید نشه و همه به آرزوهای معقولشون برسون.الهییییی آمییییییییین-یا علی...التماس دعا

    عاشق امام رضا
    سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱:۵۴

    من دخیل التماسم را به چشمت بسته ام...هشتمین دردانه ی زهرا به دادم میرسی؟؟
    12سال پیش رفتم امام رضا ک کوچیک بودم؛بخدا دلم برا آقام خیلی تنگ شده؛کاش دانشگاه مشهد قبول بشم برم زیارت آقام...یا باب الحوائج جان مادرت زهرا به منم یه نگاه بنداز...به خوبا سر میزنی مگه بدا دل ندارن...
    التماس دعا

    فاطمی
    سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۸:۲

    با سلام
    خداوند از شما قبول کند

    رز سفید
    چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ - ۹:۲۷

    عالی بود. شما که در جوار امام هستید ما را هم دعا کنید.

    رضا خاکسار
    پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱ - ۸:۳۰

    خدا را به خاطروجود امام رضا شاکرم

    غیوری
    شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۲

    با سلام وتشکرفراوان صلوات خاصه رادانلود کردم صیحها سر صف برای بچه ها پخش میکنیم تا تکرار کنندوروز شونوبا این ذکر شروع کنند

    م . گ
    يكشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ - ۸:۳۱

    سلام و درود
    من یه معلم هستم که برای دانش آموزانم نیاز مبرمی به این صلوات داشتم

    سپاس
    ------------------------------------------
    مدير سايت :
    با سلام
    خواهشمند است پست الكترونيك خود را براي روابط عمومي دانشگاه ارسال نماييد تا اقدام شود
    موفق باشيد

    فرید
    دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۱

    خوش به سعادت شما که همسایه حرم آقا هستید.دل پر میکشه واسه زیارت.چند روزی بیشتر نیست که از کنار آقا اومدم ولی... چه کنم

    این صلوات به خط استاد محمدی و تذهیب استاد اصل نجفی از زنجان تقدیم حرم شد.
    التماس دعا

    امید
    سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۶

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
    یا امام رضا یا غریب الغربا خودت مشکلمو میدونی تو رو به حرمت مادرت به حرمت قران دردمو دوا کن یا امام رضا به حرمت بزرگیت قسمت میدم منو طلب کن

    فاطمه
    سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۳

    سلام.من اخیرا یک نشستی با همرده های خودم در تهران داشتم.قرار بود این نشست در مشهد ودر جوار آقا برگزار شود...ولی نشد.....خیلی ناراحت شدم...از همتون التماس دعا دارم واز ته قلبم از آقا می خوام که منو بطلبه وهر چه زودتر به پابوسش برم.............امام رضا دوست دارم.............

    محمودرضابراتی
    پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۴

    فوف العادس-مرسی که در اختیار ما گذاشتید

    سعادتی
    شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۷

    خیلی خوبه ولی سعی کنیددعاهای بیشتری بگذارید.باتشکر

    امید
    شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۳

    السلام علیک یا غریب الغربا
    با سلام خدمت دوستاران اهل بیت بخصوص عاشقان اقا امام رضا
    ما انسانها هر چیزی داریم هر هستی داریم به حرمت و بزرگی ائمه اطهار به خصوص اقا امام رضا داریم من خودم شخصا عاشق امام رضام هر مشکلی داشتم اول خدا بعد اقامو صدا میکنم . یا امام رضا دلم واسه حرمت پرپر میزنه دلم واسه ضریح مبارکت تنگ شده ، دلم واسه بوسیدن و چسبیدن به ضریحت تنگ شده بیام سرمو بچبونم بهش تا صبح گریه کن دلم ناراحتمو خالی کنم بیام پیشت خوب شم دردمو دوا کنی تا صبح تو صحنت بشینم زل بزنم به ضریح مبارکت گریه کنم دعا کنم . ای کاش یکی از کبوترهای حرمت بودم شبانه روز دور حرمت می گشتم یا امام رضا طلبم کن یا غریب الغربا

    فاطمه ذبیحی
    سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۳:۲۱

    سلام علیکم، اجرکم عندالله، مدتها بود به دنبال این دو کلیپ بودم. از طریق سایت شما دانلود کردم. خیلی ممنونم. انشالله موفق و موید باشید، متشکرم.

    دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۸:۳۵

    سلام خیلی عالی بود اجرتان با آقا امام رضا(علیه السلام)روزی شما سفر حج انشاالله التماس دعا

    کمال حاج محمدنیا قالی باف
    دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۹

    با سلام:
    خداوند توفیقتان دهد. انشاء ا...

    عاطفه نجفی
    يكشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۲

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

    جواهر ابراهیمی
    چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۶

    این صلوات را خیلی ذوست ذاشتم ازتون می خواهم که همیشه روی سایت تون باشه

    محمدرضا
    پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۴

    سلام خدا برشمس توس؛
    سلام به شماهمسن وسالای خودم،منم یه زمانی دانشجوی مشهدبودم اماقدراونجارو نمی فهمیدم تااینکه ترم آخر شد،و واسه انجام کارآموزی سرگردون بودم ،که همه چیز جور شد و امام رضاخواست وتوی آستان قدس مشغول شدم، دست ازقضابین اون کاراموزا من ورفیقم شدیم مسئول تعمیر نرده های داخل حرم،تواون یک ماه که اونجابودم،اینقدری حس خوبی داشتم،که قابل نوشتن نیست؛من فکرمیکردم ادم گناهکاریم اما امام رضابا محبت و کرمش من رو به آروزم رسوند، که همون خادم شدن حرمش بود و همینطور همسفره شدن باخادمان حرم پرنورش؛درکل دوستای من هرچی که ازامام رضا بخواهید نصیبتون میکنه،امابه شرط رضایت مادر وپدر؛ حواستون به خودتون باشه،الوده گناه نشوید،شماهم میتونید باانجام دادن کارای خیر ,ثواب اون رو نصیب امام رضا کنید،تا شماهم خادم اقا بشید.ایمل منمkamaliha_weld@yahoo.com

    HOSSEIN MVAHEDI
    يكشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷

    سلام اقاجون دلم هواتوکرده قسمت ماهم بکن بزودی زود

    هاجر
    يكشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۶

    سلام. دلم برا امام رضا خیلی تنگ شده . دوست دارم دانشگاه مشهد قبول بشم. بیام پیش امام رضا. من امسال کنکوریم برام دعا کنید . هاجر از اصفهان

    مرتضی
    جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳

    صلوات بر حضرت محمد و خاندان پاکش
    واقعا" شنیدن این صلوات مثل گوش دادن به صدایی است که از بهشت می آید. من هر موقع این صلوات را می شنوم منقلب می شوم

    mina
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۳

    سلام ممنون التماس دعا

    علی فلیوش
    يكشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۹:۲۵

    خدا خیرتان بده واقعا انسان با شنیدن این صلوات احساس دیگه ای پیدا میکنه

    آقاى جواد آبزن
    جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۶

    خيلى ممنون از مطالب بسيار مفيد و معنوى شما عزيران

    ناشناس
    دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۷

    اجرتان باامام رضا موفق باشید

    سپیده
    پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ - ۰:۳۷

    ممنون التماس دعا

    مهدی کریمی
    سه‌شنبه ۵ دي ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۴

    باسلام به خدمت مبارک مردم ایران عزیزمان
    به خدا قسم تااین صلوات را گوش می کنم اشک در چشمام جمع می شود ومرا به سوی حرم مشهدالرضا می برد وچون از امام رضا حاجتی راخواسته بودم به من داد ومن هرساله چهار روز به زیارت امام رضا می آیم از فاصله 1500 کلیومتری غرب کشور .واز شما عزیزانی که زحمت می کشید کمال تشکر وقدر دانی را دارم . التماس دعا.

    محمد رضا کریمی ماهنشان
    پنجشنبه ۷ دي ۱۳۹۱ - ۰:۱۳

    باسلام
    من باشنیدن این صلوات خیلی خوشحال می شوم چون خیلی امام رضا را دوست دارم واسم رضا است کلاس اول ابتدائی هستم هفت سالم است وهفت بار به مشهد آمدم .
    الــتــماس دعــا

    ازشهر زنجان
    پنجشنبه ۷ دي ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۲

    السلام علیک یا ضامن آهو
    هنگام پخش صلوات امام رضا (ع) هروز اول صبح که شبکه یک پخش می کند و می بینم که همه مردم ایران چقدرامام خودشان را دوست دارندو همه دراطراف حرم جمع شده اند آن وقت است که روز هشتم محرم به یادم می افتد که ما مردم استان زنجان همه ساله در حسینیه جمع می شوم ودر خیابانها قربانی زبع می کنند وحسینیه زنجان است دومین قربانگاه جهان بعد از مناء است وبرای مردم ایران همه امامان معصومند. التماس دعا

    ملکی ماهنشان
    يكشنبه ۱۰ دي ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰

    باسلام
    یاامام رضا بطلب تا بیاییم چشم انتظارهستم

    مهدی
    يكشنبه ۱۰ دي ۱۳۹۱ - ۲۳:۶

    باسلام به محضر مبارک امام رضا
    یا امام رضا آنچه خواسته بودم امروز به من دادی ومرا شرمنده نکردی انشاالله بتوانم بیاییم زیارت سالها بود که انتظارش را می کشیدم

    محمدرضا
    سه‌شنبه ۱۲ دي ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷

    السلام علیک یا ضامن آهو
    باسلام
    من با شنیدن این صلوات حال وهوای عجیبی پیدا می کنم واز شما مدیر محترمی که دراین سایت کار می کنید وما را همیشه خوشحال می کنید از دور دستهایتان را می بوسم و انشاالله خداوندمتعال همیشه پشت و پناهتان باشد وبرای همه آروزی سلامتی وتندرستی دارم .

    ناشناس
    جمعه ۱۵ دي ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۲

    خيلي عالي بود
    نوشته شده توسط مهدي روحي

    امیر علی
    يكشنبه ۱۷ دي ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۱

    صلوت زیبایی بود.خدا خیرتون بده،لطفا اگر صلوات خاصه با صدای استاد سعید طوسی یا استاد جواد روحانی نژاد هم دارید واسمون بذارید
    با تشکر

    ناشناس
    سه‌شنبه ۱۹ دي ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۷

    السلام علیک یا امام رئوف.با تشکر از حسن نیت شما

    لی لا
    چهارشنبه ۲۰ دي ۱۳۹۱ - ۰:۵۹


    اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِ فَ ه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ .

    جمعه ۲۲ دي ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۹

    آقا دمتون گرم خدا خیرتون بده

    واصلی
    شنبه ۲۳ دي ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵

    التماس دعا

    مهدی - کرمانشاه
    شنبه ۲۳ دي ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

    خداقوتتون بده

    مریم سادات
    شنبه ۲۳ دي ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۲

    یا امام رضا .... تو رو جان مادرت ما رو هم بطلب بیایم پابوست
    3سال فقط حسرت اومدن می خورم

    ناشناس
    دوشنبه ۲۵ دي ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴

    سلامی به امام رضا....
    دانشجوی فردوسی بودم الان خیلی دلم برا امام رضا تنگ شده....
    امیدوارم بازم منو بطلبی امام رضا

    عزیز
    شنبه ۳۰ دي ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۶

    بانهایت ارادت آقاجان دست مارابگیر ودلمان رازائر حرمت کن کبوتردلمان را برگنبد طلایت جا بده که سخت مشتاق زیارتیم آقاجان دل مردابی مارادریاب

    علی
    شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲:۴۷

    با سلام.
    آقا خیلی باحالی. اهل دلی. من بارها و بارها تجربه کردم که وقتی امام رضا (ع) به کسی نظر میکنن اون جذبشون میشه.
    امیدوارم همیشه دلت با امام رضا (ع) باشه.
    قدر مشهد رو بدون. من 18 سال مشهد بودم الان که بدست تقدیر از مشهد رفتم فهمیدم که از بهشت رفتم.
    حرم رفتی ما رو هم دعا کن.
    التماس دعا.

    کریمی ماهنشان
    شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۶

    السلام علیک یا امام رضا
    باسلام به خدمت مردم شریف ایران
    این همه پیام ها را می بینم که همه مردم ایران آنقدر امام رضا را دوست دارند
    و...... برای ظهور امام زمان صلوات . التماس دعا

    امیر
    دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵

    بسیار عالی است

    پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶

    السلام علیک یا امام رضا علیه السلام

    فاطمه شاهی
    شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴

    باسلام واقعاممنونم که این صلوات روکه خیلی دوست داشتم توگوشیم داشته باشم برای دانلودگذاشتید.هیچ صلواتی به اندازه این صلوات زیباوتاثیرگذارنیست

    يكشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۲

    سلام
    سلام بر امام رضا
    خیلی دوست دارم آقا ، دلم واست یه ذره شده ، از آخرین باری که اومدم خدمتت خیلی گذشته
    نمی تونم اشکام رو نگردارم . آقا منو بخواه دلم هواتو کرده کاشکی منم لیاقت داشتم و میومدم بازم بدیدنت ، آقا دلم هواتو کرده دلم هوای گریه در حرمت رو داره نسیبم کن

    از شما خوبان هم بخاطر قراردان این کلیپ ممنونم التماس دعا

    محمد رضا کریمی
    پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸

    السلام علیک یاضامن آهو رضا (ع)
    با اهدای سلام واحترام
    مدیریت محترم سایت از شما می خواهم که برام بنوسید که صلواتی که هروز
    صبح شبکه یک پخش می کند کی بوده است با تشکر
    (التماس دعا)
    --------------------------------
    پاسخ مدیر سایت:
    دوست گرامی سلام
    صلوات خاصه امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) هر روز صبح قبل از اخبار 8 بامداد پخش می شود

    عبدالله شیرکوند
    شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۵

    انشاالله امام رضا شب اول قبر به فریاد همه مان برسد صلوات ختم کن
    لطفا کد آهنگ پیشواز صلوات خاصه امام رضا را برروی سایت بگذارید.ممنون

    کریمی محمدرضا
    چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۱

    السلام علیک یا امام رضا (ع)
    با سلام واحترام

    کریمی محمدرضا
    چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۵

    السلام علیک یا امام رضا (ع)
    با سلام واحترام
    امام رضا (ع) درهمه حال کمک ما بوده است ومن هر روز که به مدرسه می روم یاد
    می کنم تا موفق شوم
    التماس د عـــــا

    ناشناس
    پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷

    دلم گرفته بود وقتي صلواتو خوندم حالو هوام عوض شد ممنون.

    امین
    سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۶

    عجرتون با امام رضا

    ناشناس
    شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۷

    سلام
    خسته نباشيدر مورد صلوات خاص امام رضا بايد بگم كه كارتون واقعا عالي و قابل سايش است
    بنده جواد حيدري دانشجوي رشته صنايع غذايي هست

    ظریف فرد
    شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۶

    شنیدن این ندای آسمانی روح رانوازش میدهد .از زحمات سایت خبری دانشگاه فردوسی مشهد بی نهایت سپاسگزارم

    امیر حسین
    دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷

    امام رضا جونم ارزو میکنم بیام زیارتت .خودت شفاعت کن انشا الله وضع مالیم خوب شه بتونم بیام دوست دارم هر موقع صلوات خاصتو میشنوم سر جام میخکوب میشم.

    فرداد
    يكشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۲

    سلام
    به امامم بگین این شرط انصاف نیست
    هر سال بیاییم پابوست و هرسال هم دست خالی برگردیم
    ما نوکر شماییم
    ولی این رسم مرادی و مریدی نیست....
    ارباب هم اینقدر به نوکر بی توجهی نمی کنه...............
    دیگه خسته شدم.............

    کریمی
    پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲

    باسلام
    یاامام رضا فقط می تونم بگم کمکم کن درمانده ام...........

    سیده معصومه صدری
    جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۵

    با سلام لطفاً کد پیشواز صلوات خاصه امام رضا(ع) رو روی سایت بزنید تاهمه از این صلوات نهایت بهره رو ببرند از لطف شما سپاسگزارم

    ناشناس
    شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵

    عاشقتم یاامام رضایاضامن اهو

    ناشناس
    سه‌شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۲۸

    دست همتون درد نكنه

    سارا.تهران
    چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

    سلام امام رضا
    به خوابم اومدی که حاجتتو از من بخواه بعد 12 سال منو طلبیدی وقتی اومدم پیشت روم نشد ازت حاجنمو بخوام گفتم گناهکارم روم نشد ازت طلب کنم اما گفتم آقامی خودت گفتی ازم بخواه دوسم داری مگه میشه دست رد به سینم بزنی یه هفته هم نشد جاجتمو دادی اما چرا دلمو سوزوندی ؟ یعنی چون پدر ندارم نباید ازدواج کنم؟ من رسم دوستی تورو هیچوقت اونطور که شایسته تو بوده به جا نیاوردم، من گناهکار م تو که بزرگواری.دلمو بد سوزوندی آقا.هرگز خواسته و حاجتی که منو نسبت به محبتو مهربونیت بدبین و ناامید کنه نخاستمو نمیخام.دیگه هیچی ازت نمیخام. فقط ازت میخام دوستیمون مثل قبل شه.
    دوستدار تو سارا

    م.الف
    چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵

    ممنون از زحمات شما

    شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۳

    عالیه خیلی دوسش دارم

    ق
    جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۰

    به نام خدا
    السلام عليك ايهاالامامالرئوف....
    سلام به همه ي عاشقاي اما رضا(ع)-به خدا اما رضا خيلي مهربونه ، اونقد كه حتي فكرشم نميشه كرد-اگه يه وقتي به حاجتتون نرسيدين از آقا رو برنگدونيد حتما صلاحتون نبوده و يا شايد وقتش نشده-دست منو كه شكرخدا هيچوقت خالي رد نكردن كه البته از بزرگواريشون بوده-از مشهد مقدس كامنت ميذارم-بشرط لياقت نائب الزياره همگي هستم-التماس دعا....

    فقیهی
    شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۱۶

    با سلام
    میشه صلوات خاصه امام رضا را به صورت آهنگهای پیشواز ایرانسل و همراه اول در بیاورید؟
    منکه هر چه درخواست دادم عملی نشد!!!!!!!!
    با تشکر
    ------------------------------------------------------
    پاسخ مدیر سایت:
    دوست عزیز سلام
    امکانات آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل در اختیار اپراتورهای همراه اول و ایرانسل است و آنها باید خودشان اقدام کنند
    موفق باشید

    ازطرف مردم فهیم و ولایتمدار ماهنشان
    يكشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹

    باسلام واحترام به پیشگاه امام رضا (ع)
    ازهمه کسانی که دراین سایت زحمت می کشند
    کمال تشکر وقدردانی را داریم انشاالله خداوند درآخرت با امام رضا (ع)
    همنشین کند
    التماس دعا
    با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد

    جوادآبزن_از استان گلستان_گنبدكاووس
    چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸

    با سلام_از اين صلوات زيبا_خواهش ميكنم ديگر صلوات هاي مذهبى را براي دانلود قرار دهيد
    باتشكر

    سيد مهدي
    شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳

    سلام- از گذاشتن لينك صلوات خاصه امام رضا سپاسگذارم. لطفا اعمالي كه سفارش شده حضرت هستند مثل اعمالي كه باعث خوشنودي ايشان ميشود را نيز ذكر بفرماييد.با سپاس.

    فروغ
    دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۵

    یا امام رضا تورو خدا کمکم کن ارشد قبول شم
    شمایی که اونجایید نایب الزیاره باشید

    چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۹:۳۶

    با سلام
    یا امام رضا (ع)
    هرروز که صبح که می خواهم مغازه را باز کنم
    اول با ذکر صلوات بر محمد و آل ومحمد وصلوات خاصه
    امام رضا (ع) . را شروع می کنم

    ناشناس
    چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱

    دوستان کسی که این دعا را با این صدای زیبا خونده بود از آشنایان ما بود،20 روز است که فوت کرده اند،ممنون میشم که برای شادی روحش براش یه فاتحه بخونید،مردی بود که هیچ وقت بابت مداحی حتی 1000 تومن هم پول نگرفت،خیلی ممنون

    مجتبی ناصری
    شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

    اسلام علیک یاعلی ابن موسی الرضا .

    ساحل خرم
    چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹

    سلام.خسته نباشید از زحمات بی پایان شما متشکرم.امید وارم هیچ وقت ما را از شنیدن این صدای زیبا محروم نکنید.متشکرم

    حسین حاجی پور کوچکسرائی
    چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳

    بسیار عالی ممنونم

    امید
    پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۷

    سلام یا امام رضا دلم بد جوری گرفته است به دادم برس

    احسان عسگری
    شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

    این دعا قیر قابل وصف است

    رضا فرهنگدوست
    پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳

    السلام عليك ياامام رضا.بخدادوست دارم غلامت باشم.نوكرتم كمكم كن

    علي فرهنگدوست
    پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵

    سلام.ياامام رضا.وقتي توجنگ زخمي شدم.تودلم ازشماخواستم كه بيام حرمت وقتي چشمام بازكردم بهم گفتن بيمارستان مشهدي ازخوشحالي هيچ دردي نداشتم.آغادوباره دلتنگتم كمكم كن دوباره بيام زيارت شفائتو ميخام آغا

    ليلا توزي
    شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵

    سلام.ازكساني كه اين سايت راه اندازي كردن خيلي ممنونم خدا خيرتون بده...وتصوير ويا نوشته ازكساني كه از امام رضا شفا گرفتن بذارين.تامردم قدر دين وامامان بزرگوار را بدانند.

    ناشناس
    چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴

    من همه ی زنگی و هرچه دارم وندارم مدیون لطف خدا به واسطه امام رضا هستم . خیلی دلو براش تنگ شده انشاله خودش شرایطمو جور کنه بتونم ببینمش

    ناشناس
    دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۹:۳۸

    سلام.واقعا یه دنیا ممنون. امروز صبح رو با صلوات آقا شروع کردم. شما که در جوار بارگاه آقامون هستید دعا کنید آقا ما رو هم بطلبه... نشده چیزی از آقا بخوام و دست رد به سینم بزنه.یا ضامن آهو پناهم بده

    حسن
    جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲

    با سلام خدمت مدیریت سایت و عاشقان امام رضا ، دم شما گرم خیلی حال کردم با این 2 تا کلیپی که برای امام رضا گذاشته بودید واقعا لذت بردم .
    حال و هوای وجود آدم با گوش دادن به این دو کلیپ عوض میشه
    بازم سپسسگذاری میکنم از شما.
    یاعلی

    فرشته
    شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۱

    باتشكر.برام دعا كنيد برم پابوس امام رضا دلم خيلي براش تنگ شده

    علی کتابعلیان
    يكشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰

    آنجا طبیبی ست که ندارد نوبت
    هر دل که شکسته تر بود پیش تر است

    دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

    سلام امام خوبم میلادت مبارک .
    یا امام رضا امشب نماز حاجت می خونم و دل شکستم رو راهی حرمت می کنم یه جا خوندم تو زمان حیات شما همه ی فقیرا / گرفتارا / خلاصه همه حاجتمندا می نشستن سر راه شما . شما هم با مهربونی همشون رو حاجت روا می کردید امام رضا منم یکی از اون گرفتارام درست گنه کارم و با گناهام قلب نازک و مهربون شما و پسر غریبت مهد‌ی رو شکستم ولی جز شما هم امیدی ندارم

    سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶

    آقا اجازه هس من این عکسو بذارم تووبم

    خديجه
    چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸

    سلام
    السلام عليك يا علي بن موسي الرضا

    امین علیان
    چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۴

    یا امام رضا کمکم کن که تو درس و فوتبالم پیشرفت کنم وکارهای بدم را ترک کنم

    شاهرخي
    سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۳:۳۸

    لطفا اگر در همراه اول مي توان از صلوات خاصه امام رضا استفاده شود کمک کنيد.
    --------------------------------------
    پاسخ مدیر سایت:
    دوست گرامی کد این صلوات و اینکه بتوان از صلوات خاصه بصورت آهنگ پیشواز استفاده نمود از اختیارات همراه اول است
    موفق باشید

    عاشق امام رضا
    دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴

    با سلام وتشکر بسیار خدمت شما بابت این سایت من 21 سالمه ولی تا سال قبل لایق وصل آقا نبودم تااینکه بهمن ماه 91 به صورت غیر منتظره اقا امام حسین دعوتم کردورفتم پابوسش وقتی که تو فرود گاه بغداد پیاده شدم مستقیم رفتم شهر کاظمین پابوس امام موسی کاظم وامام جواد که میشن پدر وپسر امام رضا اونجا واقعا دلم شکست بهشون التماس کردم که از امام رضا بخوان منو دعوت کنه بعد که رفتم تو شهر کربلا هم همینو از امام حسین خواستم سر سفره عید من همش دلم با امام رضا بود واشک میریختم بهش گفتم اگه تا پایان امسال دعوتم نکنی دیگه باهات قهر میکنم بالاخره تو شهریور ماه همین امسال دعوتم کرد واقعا ممنونشم

    واحد امیری
    پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴

    عالی بود خیلی ممنون

    عیسی
    چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۳

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا . با سلام به پیشگاه آقا علی بن موسی الرضا. خیلی ممنون از لطفتون . انشااله در زیر سایه آقا امام رضا همه مردم ایران سلامت و خوش باشند . ما ایرانی ها هرچه داریم از این بزرگوار است و این کار شما باعث اشتیاق بیشتر نسبت به ایشان خواهد شد . التماس دعا

    رضیه
    جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۲

    با سلام
    یا امام رضا از این که هر شب ساعت 8 با دعای خاصه شما به زیارتتون میام خوشحالم انشاالله شماهم قبول کنید واین دعا رو در حق داداش جوادم می کنم که این ذکر را به من یاد داد تا هرشب اگه قسمت کنه زیارت خاصه شما را بخوانم امیدوارم هر چه ارزو هر مسلمونی هست به ارزوش برسه

    آذر
    دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲

    قربونت برم امام رضا حالا که ازت دورم و تو یه شهردیگه درس میخونم قدرت رو بیشترمیدونم. بچه های دانشگاه فردوسی خیلی خوش شانس هستند چون هروقت دلشون میگیره میرن حرم آقا درد دل می کنند ولی ما تو شهرغریب جایی رو نداریم بریم درد دل کنیم و سبک بشیم. بطلب بیام پابوست آقا

    عباس فیضی سقی
    چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۴

    خیلی ممنون0 خدا خیرتان بدهد000

    مهرداد
    شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۲

    با سلام
    این زیباترین دعایی که گوش من لیاقت شنیدن آن را داشت و دارد. التماس دعا
    <یا ثامن الحجج>

    امید
    چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    سلام و عرض ادب دارم خدمت مسولین محترم دانشگاه فردوسی که با این کار دلهای عاشق اقا امام رضا را از دور به امام مهربانیه نزدیک می کنند تا درد و دل کنند . من خیلی تو زندگیم مشکل دارم اما شب و روز ذکر و خیرم فقط خدا و امام رضاست ما هرچی داریم از خدا و ائمه اطهار داریم . یا امام رضا دلمو از ناراحتی دور کن خسته شدم خودت میدونی دردامو یا امکام رضا طلبم کن تا بیام دلمو خالی کنم تا صبح بشینم تو حرمت مقابل پنجره فولادی تا صبح گریه کنم یا امام رضا بهم یه راهی نشان بده تا خودم و پیدا کنم . از همه تقاضا میکنم واسم دعا کنین یا غریب الغربا درد مو دوا کن

    فاطمه سرسامی
    پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۸:۱۵

    هر لحظه دلم پابوس توست یاقریب القربا

    محمد علي
    يكشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۹:۳۶

    با سلام
    خدا مي داند با شنيدن اين صلوات من چقدر منقلب مي شوم
    واقعاً ممنون از اين كه اين صلوات را در سايتتون قرار داديد

    ناشناس
    دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

    من آرزودارم که اهل بیت(ع) منوبه نوکری خودشون قبول کنن ولی یه چیزی هست که تمام دنیا بایدبدونن اینکه ما ایرانیها همگی ازکوچیک تا بزرگ زن و مردحاضریم واسه امامانمون روزی هزاربارتیکه تیکه بشیم تاظهور مام زمان(عج)

    بنده خدا
    دوشنبه ۹ دي ۱۳۹۲ - ۱۴:۵

    با گوش دادن این نوای قدیمی و دلنشین اشک از چشمانم جاری میشه. امام رضای خوبم یه یار قدیمی داشتی ، الان یه ساله که زیر خاکه . ببخش و بیامرزش.
    اگه خیر و صلاحمون است مجاورت دائمی در کنارتو نصیبمون کن +قبولی دانشگاه فردوسی در مقطع دکتری

    فریده ملکی
    پنجشنبه ۱۲ دي ۱۳۹۲ - ۸:۴۳

    السلام علیک یا امام رضا (ع) یا ضامن آهو
    با اهدای سلام واحترام
    مدیریت محترم سایت ازشما تشکر وقدردانی
    می نماییم بابت این همه لطفی که به امام مهربانمان دارید
    من هرچه خواسته بودم آمدم از امام هشتم گرفتم
    خدایا به همه کسانی که هرچه آرزو می کنند به آرزویشان برس
    التماس دعا
    .................................................................................

    فریده ملکی
    پنجشنبه ۱۲ دي ۱۳۹۲ - ۸:۴۳

    السلام علیک یا امام رضا (ع) یا ضامن آهو
    با اهدای سلام واحترام
    مدیریت محترم سایت ازشما تشکر وقدردانی
    می نماییم بابت این همه لطفی که به امام مهربانمان دارید
    من هرچه خواسته بودم آمدم از امام هشتم گرفتم
    خدایا به همه کسانی که هرچه آرزو می کنند به آرزویشان برسان
    التماس دعا
    .................................................................................

    سید جعفر
    جمعه ۱۳ دي ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳

    خدایا دست اندر کاران ترویج و توسعه دین اسلام را یاری کن . افرین بر شما که این چنین درست از تکنولوزی روز دنیا استفاده کرده اید .

    فاطمه
    پنجشنبه ۱۹ دي ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹

    سلام.هزاربار ممنون بخاطر این کار قشنگتون....
    یا امام رضا(ع) ...........................
    از همه عزیزان خواهش میکنم واسه من و همه حاجتمندها دعا کنن.....یاعلی

    سید مصطفی خوشدل
    دوشنبه ۲۳ دي ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹

    ممنون امیدوارم امام همه عاشقانو شفاعت کند

    فاطمه
    جمعه ۲۷ دي ۱۳۹۲ - ۲:۱۹

    سلام امام رضاجان.قربونت برم کمکم کن.چندسال پیش توحرم پاکتون همه حرفاموبهتون گفتم.توروخدابه حرمت جوون پاکتون امام جواد،گره ازکارمنه جوون بازکن.یاامام رضاشمادیگه ناامیدم نکنین،یاضامن آهو،ضامن من بشیدپیش خداتاحاجت روابشم.به امیدسلامتی وخوشبختی

    فاطمه
    جمعه ۲۷ دي ۱۳۹۲ - ۲:۳۶

    سلام عزیزان.خواهش میکنم هرکی اینومیخونه یک "صلوات "واسه حاجتم بگه،خداکمکتون کنه.بخدا خیلی دلم شکسته وناامیدم خدایاکمکم کن . واسه حاجت فاطمه "صلوات"

    محمدرضا ماهنشان
    پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷

    با سلام
    یا امام هشتم یا امام رضا (ع)
    من هر کاری که انجام می دهم با نام شما آغاز می کنم
    همیشه به دوستانم در مدرسه میگم که این صلوات خاصه امام رضا
    را بخوانند و امام رضا کمک می کند
    من کودکی 9 ساله هستم
    و من در پایان از شما مدیریت محترم سایت تشکر می نمایم
    از راه دور دستهایتان را می بوسم ................................

    elahe jafari
    دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۱۶

    واقعا عالیست

    سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

    واقعا که از عشقت ای جان جانان باید که مست ودیوانه شد .اقا جان

    اردتمند آقا
    يكشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱

    آقا جان همه رو حاجت روا کن. ازت میخوام خجالت زده درگاهت نشم

    حمید
    سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۳

    من واقعا این صلوات امام رضا را دوست دارم وعاشق این صلوات هستم!

    عاشق امام رضا (ع)
    چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳

    السلام علیک یا امام رضا(ع)

    ماه نشان م
    چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۳

    باسلام
    یاامام رضا فقط می تونم بگم کمکم کن درمانده ام...........
    خدایا همه را به خواسته هایشان برسان ....................

    جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰

    بسیار جالب وزیبا بود

    فاطمه
    يكشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲

    سلام
    من مانده ام و بغض های فروخورده ای که قرار است پیش پای شما ، سرباز کنند..
    یا امام رضا(ع).....خواهش میکنم کمکم کن......از همه التماس دعا دارم..دلم خیلی برای صحن وسرات تنگه آقا جون...دوستتـــــــــــــــــــــــ دارم آقا.

    ناشناس
    دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹

    با سلام

    به خاطر قرار دادن لينک دانلود صلوات خاصه امام رضا عليه السلام و کليپ آمده ام.... از شما بسيار ممنونم. توفيقات شما در پناه امام رضا (ع) روزافزون باد.

    مهدی محمدی
    چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۲۱

    باشنیدن این آهنگ ناخداگاه اشکم جاری میشه

    پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲

    یاااااااااا امام رضااااااااااااااااااااااا

    اردتمند آقا
    پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵

    التماس دعا برای همه مریض ها

    فاطمه
    شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸

    ,صلوات آرزوهاي مراداد.ولي الان هرچه که صلوات ودعا اصلاهيچي درست نميشه آرامشوگرفته ازم کاش امام رضانامه ي که چندسال پيش درحرم پاکت انتخاتم برآورده ميشد

    شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

    فدایت ای شاه غریب نواز . فدایت ای ضامن آهو . جانم به فدایت . دار و ندارم به فدایت . وجودم به فدایت . جز تو شاهی و درمانی ندارم .

    شهرام هوشیار
    چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵

    خیلی عالیه.وقتی گوش دادیم خونمون حال و هوای حرم اقا گرفت.
    یا امام رضا

    فاطمه
    دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۹

    السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا
    لطفا کدپیشواز صلوات خاصه امام رضا راباصدای حاج رضا انصاریان
    درسایت قراردهید.
    ممنون

    فاطمه
    پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

    سلام امام رضا (ع)جونم..
    خواهش میکنم امسالمو از پارسالم هزاران بار بهتر قرار بده...کمکم کن که بیام پیشت...
    از همه دوستان التماس دعا دارم...یاعلی..

    علي اكبر
    سه‌شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۸:۳۰

    با سلام و تشكر از سايت بسيار خوبتان انشاله حضرت علي بن موسي الرضا هميشه يار و نگهدارتان باشد. ازهمه عزيزاني كه از سايت بازديد ميكنن التماس دعا دارم چون مدتي ميشه كه تو كارهام گره افتاده عزيزان واسه اولين بار كه امام رضا(ع)طلبيدم دوتا حاجت خيلي مهم ازشون خواستم كه به فاصله دو سه ماه بهم دادن و اميدوارم همه شما هم حاجت قلبيتان را بدهد . در پناه حق باشيد.

    سه‌شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸

    سلام
    نمیدونم چی بگم چی بنویسم من تا حالا به حرم امام رضا نرفتم همیشه صداش کردم من اسمم سارا 24 سالمه 4 سال عاشق یکیم نمیدونم منو دوست داره یا یا امام رضا الان باهام قهر کرده نمیدونم چکار کنم فقط میدونم شب روز صدا تو میکنم نا امیدم نکن امروز از ته دلم نذر میکنم از این راه دور صدامو بشنو نا امیدم نکن روز شهادت هر چی توانم باشه میبرم امام زاده حیدر یا امام رضا نا امیدم نکن.
    یا امام رضا نا امیدم نکن

    دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد
    شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

    با عرض سلام و خسته نباشید از اینکه این صلوات زیبا بر روی سایت قرار گرفته است بسیار متشکرم اول از خدا بعدشم از امام رضا(ع) بخاطر الطافی که در حقم کرد ممنونم.

    فکر کنین عاشق امام رضا(ع)
    سه‌شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

    با عرض سلام و خسته نباشید با تشکر از زحماتتون میخواستم بگم کلیپای دیگه ای از ائمه اطهار علیهم السلام تو سایت بذارید ممنون.

    مجید
    پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۹:۱۰

    سلام امام رضاکمک کن گناه نکنم

    م .ک .م
    شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴

    با سلام واحترام

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    پدرم مدتی است که مریض هست از شما شفایش را می خواهم
    با چشمهای گریان می نویسم همیشه اشک در چشمم جاریست
    ..........

    دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد
    دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۵۸

    سلام با تشکر از زحماتتون. میخوام بگم یا امام رضا( ع) کمکم کن میخوام برگردم به سمتت مثل قدیما هوای مارم داشته باش.....................

    محمدامین
    سه‌شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

    یا علی بن موسی الرضا .......... از دستای مهربون تو / پر می کشم تو کهکشون / همراه خیل کفترا / آقاجون منو تو صحنت بنشون.

    زهرا
    جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۲۹

    سلام بر همه شما عزیزان
    واقعا از زحمات شما سپاسگزارم هر وقت این صلواتو میشنوم اشک از چشام جاری میشه
    قربون کفدرای حرمت امام رضا
    یاحق

    عاشق امام رضا(ع)
    يكشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

    سلام آقاجونم امام رضا(ع) يه داداشي دارم كه قراره بياد مشهد كمك كن به وسيله اون به سمت خدا نزديك شم مثل قديما اون بتونه كمكم كنه يا امام رضا كمك كن.................................................

    مولکولی
    دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

    یا امام رضا کمکم کن امتحان دکتری و مصاحبه قبول بشم و پیش خانواده ام سربلند بشم تا خوشحالشون کنم خیلی برام زحمت کشیدن.
    یا غریب الغربا

    چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳

    با سلام و احترام از صلواتی که شنیدم لذت بردم اگه میشه زیارت صوتی امام رضا رو هم بزارید بازم ممنون

    مهدی
    پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸

    با سلام واحترام

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    نزدیک است که بیایم به پا بوس شما
    زیاد ب دکتر رفته ایم نتیجه ی خوبی نداده
    حالا که میایم پیش شما قبلا هم اومدم با دست پر برگشتم
    از راه دور میایم
    ولی از شما می خواهم که با دست پر برگردم
    یا علی بن موسی الرضا از شما می خواهم
    شفای همه مریضان را ...
    ای مردم خوب ایران
    بیایید برای شفای مریضان دعا کنیم

    بهرام
    شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا، از سالها پیش یه نظری طلبم داری که تا الان قسمت نشده بیام ادا کنم، بعد از سالها دارم میام مصاحبه دکتری مشهد، یا امام رضا خودت کمک کن فبول بشم و همینجا بمونم کفتر جلد حرمت بشم. به امید اینکه بعد از قبولی بیام و موندگار بشم مشهد، انشا الله

    محمدامين
    چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۶

    متشكريم عاليست التماس دعا براي تمامي مريضاي مسلمين وسربلندي پرچم ايران در جهان

    الهه اکبرزاده عرب
    سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

    سلام.خیلی ممنون از زحماتتان.واقعا کلیپ دلنشینی است.(التماس دعا)

    پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵

    باسلام.من هرگاه اسم اقامو میارم بغض عجیبی راه گلمو میبنده دلم بر حرمش زیباش تنگ شده خدا خودش میدونه.هرچی از اقام علی بن موسی الرضا خواستم بهم داده قربونت برم اقا جون

    يكشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

    آقاجون توكه ميدوني دلم هواتو كرده/هواي گنبد طلاتو كرده . قربونت برم آقاجون تو كه ميدوني من يه آرزو دارم اگه قبول بشه ميام به حرمت قربوني دارم تورو خدا اون يك آرزو رو ازما نگير قبولش كن تورو خدا

    زائر
    پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵

    به نام خدا
    عاشقتم امام رضا(ع)

    مهدی مریمی
    شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۷

    یاامام رضا عاشقتم میشه بازهم مارا بطلبی باخانواده بیایم پابوست یاامام رضا

    رضا.س از بندرگز
    پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۱۷

    با سلام و تشکر از شما نیروهای مومن. لطفا فایل صوتی ان را هم بذارید.

    محمد کاظم آبادی
    پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

    بسیار عالی بود اجرکم عندا...

    دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    اجرتون با امام رضا

    اکرم
    دوشنبه ۸ دي ۱۳۹۳ - ۷:۴۶

    یاامام رضایه دنیا حرف دارم اماوقتی به شمامیرسم دیگرهیچ

    ارادتمند و عاشق آقا امام رضا عليه السلام
    جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

    يا امام رضا، زيارت با معرفت خود را فراوان نصيب همه بفرما؛ چه آنهايي که مشرف شدند و چه کساني که هنوز لذت زيارت حرم امن و آسماني شما را نچشيدند. التماس دعا از همه براي شفاي مريضان. انشاء الله.

    زهره
    جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹

    ممنون از شما برای لینک و کلیپ
    من امروز اعصابم از جایی خرد بود و طبق عادت این صفحه رو باز کردم سخن روز که حدیثی از امام رضا بود رو دیدم
    خیلی اروم شدم واقعا این حدیث الان به من راهکار داد انگار واقعا ازتون ممنونم
    خدا جونم ممنوم امام رضا جونم مرسی

    مولکولی
    يكشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴

    یا غریب امام رضا
    بازم اومدم به درگاهت
    کمکم کن
    همیشه یاورم بودی همیشه کمکم کردی بازم به یاری و توسل به تو احتیاج دارم
    امیدم فقط به واسطه شما به خداونده
    یاورم باش
    تنهام نذار
    خیلی به کمکت احتیاج دارم اینبارم از درگاهت دست خالی برم نگردون
    یا غریب الغربا

    ناشناس
    يكشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴

    عالللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییی بود ممنون

    م
    سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳

    خداوندا
    یا غریب الغربا
    به حق این اذان, من بنده حقیرتو دست خالی از درگاهت برنگردون و کمکم کن امیدم تنها به درگاهت توست.

    یاسمن
    سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰

    خیلی عالی بود ممنون یادم حرم افتادم

    رضا جون
    سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

    اللهم صلی علی محمد و ال محمد
    جمال علی بن موسی الرضا صلوات

    آزاده
    پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۱۹

    السّلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

    دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

    امام رضا حاجتم رو بر اورده کن یاضامن اهو یا غریب الغربا

    خورشید عزیزی
    يكشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۷

    بسیارعالی بود خدا خیرتان بدهد اجرتان با امام رضا

    فرزانه تبریز
    شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

    سلام آقا سلام آقای خوبی دلم برات پر میزنه دلم برا گریه تو حرمت لک زده آقا جون امیدوارن مارو هم دعا کنین این صلوات خاصه امام رضا یه جورخاصی بهم دست میده موهای تنم سیخ میشن واقعا عالیه دستتون درد نکنه التماس دعا.

    کبوتر حرم
    يكشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

    به نام خدا
    سلام آقاجان، خیلی دلم تنگه براتون، خواهش میکنم کبوتر حرم را بطلب.
    این بار هم دستمو خالی رد نکن. میدونم بد کردم. جبران میکنم.
    آقا جان منتظر عیدی شما هستم.
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)

    حسین
    چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۸

    عالی......

    ولی میتواند بهتر باشد....

    یا علی....

    هانیه
    جمعه ۲۵ دي ۱۳۹۴ - ۱۸:۹

    سلام امام رضا این صلواتی که برات خوندن عااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللی بود

    آخرین اخبار