انتصاب دکتر کامران داوری به سمت معاون دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :
انتصاب دکتر کامران داوری به سمت معاون دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

دكتر محمد كافي، رئيس دانشگاه فردوسی مشهد، در حكمي دکتر کامران داوری، دانشیار گروه آموزشی مهندسی آب دانشکده کشاورزی را به مدت دو سال، به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه منصوب كرد.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت تحصیلات تکمیلی و سرپرست دفتر استعدادهای درخشان ، معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده کشاورزی و مدیریت گروه مهندسی آب دانشکده کشاورزی از سوابق اجرایی دکتر داوری در دانشگاه فردوسی مشهد می باشد.

دکتر کافی همچنین طي نامه اي از زحمات دكتر داور شاهسونی، معاون دانشجویی پیشین دانشگاه، تشكر و قدرداني كرد.
      
    نظرات متعلق به فرستنده ميباشند. مسؤوليت محتواي آنها برعهده فرستنده است.

    نظرات (12 نظر)

    لیدر
    چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

    انتصاب شایسته دکتر کامران را به این سمت تبریک عرض می نماییم.
    امیدواریم با توجه به روحیه صبوری، دلسوزی، شفقت، آگاهی، متانت، تعامل خوب با قشر دانشجویی و دغدغه مندی ایشان، مسایل و مشکلات پیش روی دانشجویان بیش از بیش حل و در راستای اهداف و چشم انداز دانشگاه به معنای حقیقی آن گامهایی اساسی تر برداشته شود.
    ............ خداااا قوت............

    یک همکار
    چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

    تبریک به دکتر داوری عزیز که الگوی رفتار دانشگاهی و یک مدیر لایق در دانشگاه فردوسی مشهد است.

    ناشناس
    چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

    انتصاب جناب آقای دکتر داوری با توجه به شایستگی های اخلاقی و سابقه مدیریتی ایشان فرصتی مناسب برای پیشبرد اهداف ارزشمند دانشگاه فردوسی و افتخاری برای جامعه دانشگاهی ماست. این انتخاب مدبرانه را خدمت ریاست محترم دانشگاه، همکاران و بویژه استاد گرانقدر جناب آقای دکتر داوری صمیمانه تبریک می گویم.

    در پناه حق

    مصطفی قناد
    پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

    در مدتی که در دفتر استعدادهای درخشان با ایشان ارتباط داشتم؛ باورم نمی شد همچین مدیرانی در ایران اسلامی وجود داشته باشه.
    واقعا انسان بسیار بزرگواری هستند که قلبشون برای دانشجو می تپه. اکنون معاونت دانشجویی و فرهنگی قطعا کارآمد تر از گذشته خواهد شد ولیکن نگران دفتر استعدادهای درخشانم؛ امیدوارم مسئولیت دفتر استعدادهای درخشان دست انسان لایقی بیوفته. هر چند پرسنل این بخش یکی بهتر از دیگری است و واقعا بیشتر از استعداد برتر بودن، خوشحالم از ارتباط داشتن با این افراد خوب...

    عظارزاده حسینی
    پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۶

    با سلام و احترام
    به سهم حود ضمن تشکر از زحمات آقای دکتر شاهسوندی و همکاران محترم شان؛ انتصاب آقای دکتر داوری را به جامعه دانشگاهی تبریک می گویم. ایشان فردی فعال، دلسوز و مدیری لایق و متعهد و با روحیه جهادی هستند که با خوش فکری خود می توانند به توسعه دانشگاه کمک کنند. برای همه آرزوی موفقیت مسألت می نمایم.

    مهرام
    پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۶

    تبریک به دانشگاهیان و عموم دانشجویان؛ آنچه من از آقای دکتر دیده و شنیده ام تلاش و دلسوزی و وقت گذاری و کار راه اندازی دانشجویان است. امیدوارم در ایفای نقش جدید نیز همچون همیشه موفق باشند.

    طاهری
    پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲


    جناب آقای دکترداوری
    باسلام و احترام
    انتصاب بجاو  شایسته جنابعالی به عنوان معاونت دانشجویی دانشگاه بسیار باعث مسرت و خشنودی است.از صمیم قلب انتصاب جنابعالی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
    توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزو مینمایم.

    یک کارمند
    شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰:۲۲

    سلام خدمت برادر گرامی جناب آقای دکتر داوری ، انتخاب جنابعالی را تبریک گفته و برای جنابعالی آرزوی موفقیت دارم. انتخاب شایسته شما خاطرات دوران شروع به خدمتم را در حوزه شما، برایم زنده کرد. شما اولین مسئولی بودید که در بدو استخدام افتخار همکاری را با شما داشته ام، در هر شرایطی لبخندتان ، چهره شاداب و انگیزه بالای شما را فراموش نخواهم کرد. سعادت و سلامتی جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

    سیدجلال زمانیان کشفی
    شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۸:۲۹

    به نام خدا.چند روز پیش برای یک وضوعی که مربوط به قراردادی مرتبط با 3نفردانشجوبود باآقای دکتر داوری صحبت میکردم که چشمهایش پراشک شد.تعریف ایشان را سالهاپیش شنیده بودم اما وقتی خودم دیدم به خودم افتخارکردم که در محیطی کارمیکنم که همکاران ومدیرانی بااین درجه از انسانیت درحال خدمت هستند.این انتصاب شایسته بیشترازهمه بردانشجویان دانشگاه پرافتخار فردوسی مشهد مبارک باد.امید آن که دکتر داوری عزیز بیشترازپیش در خدمت به جامعه دانشجویی و درانتقال سجایای اخلاقی به دوستان وهمکاران موفق باشند.بعونه و کرمه

    سیدصادق علوی
    شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۲۲

    بسیار بسیار تبریک عرض میکنم خدمت استاد عزیز جناب آقای دکتر داوری ان شاالله که موفق و پیروز باشند.

    زهرا اصغری مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه قوچان
    يكشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

    با سلام و احترام،
    انتصاب بجا و شایسته آقای دکتر داوری را تبریک عرض می کنم ایشان از مدیران با اخلاق ، پیگیر و دلسوز می باشند و سابقه درخشان ایشان در سمت های قبلی موید آن می باشد از خداوند متعال سربلندی و سعادت برای ایشان مسئلت می نمایم.و من الله التوفیق

    صالحی
    يكشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵

    تبریک به دکتر داوری عزیز. همچنین تبریک به معاونت دانشجویی به خاطر در اختیار گرفتن همچین شخصیتی.
    امیدوارم که چون همیشه موفق باشد.

    آخرین اخبار