معرفی کتاب مبانی بازاریابی ورزشی

ارسال شده در تاریخ :
معرفی کتاب مبانی بازاریابی ورزشی

کتاب «مبانی بازاریابی ورزشی» تألیف برندا پیتز و دیوید استاتلر، ترجمه دکتر سید مرتضی عظیم زاده عضو هیئت‌علمی گروه آموزشی رفتار حرکتی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، در بهار 1396 در 544 صفحه و با قطع وزیری توسط انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد منتشر شد.

مسائل ذیل در این کتاب موردبحث و بررسی قرارگرفته است:

کتاب مبانی بازاریابی ورزشی مدتی طولانی است که اولین کتاب درسی در این زمینه است و ویرایش چهارم روزآمد شده و بسط یافته آن یک‌بار دیگر محتوایی برتر را در اختیار مشتاقان بازاریابی ورزشی قرار داده است. ویرایش چهارم کتاب، روزآمدترین و جامع‌ترین متن در نوع خود و منبعی ضروری برای اطلاعات، گرایش‌ها و ایده‌های جدیدی است که نقش مهمی برای موفقیت در دنیای همواره در حال تغییر ورزش دارند.

دانشجویان تازه‌وارد به حوزه صنعت ورزش بامطالعه این کتاب، درک عمیقی از اصول و راهبردهای بازاریابی ورزشی به دست می‌آورند و با طیف گسترده‌ای از موضوعات ازجمله تحلیل‌های عمیق اجزای آمیخته بازاریابی، روابط رسانه‌ای در ورزش و استفاده از مجوزها و لوگوها در صنعت ورزش آشنا می‌شوند. در ویرایش چهارم کتاب، فصل جدیدی با عنوان رسانه‌های اجتماعی و تأثیر فزاینده آن‌ها بر بازاریابی ورزشی، به فصول پیشین اضافه‌شده است.

دکتر براندا پیتز و دکتر دیوید ک. استاتلر، مؤلفان کتاب، متخصصان شناخته‌شده بین‌المللی در صنعت ورزش‌اند. تجربه گسترده آن‌ها در هر دوشاخه مشاوره و کار میدانی در این زمینه، به آنان این امکان را می‌دهد تا بصیرت و بینش منحصربه‌فرد خود را با جدیدترین نسل بازاریابان ورزشی به اشتراک‌گذارند.

تصویر جلد کتاب در ابعاد بزرگتر:

book.bazar.zarzeshi

.

.

کانال اخبار دانشگاه فردوسی مشهد

https://telegram.me/ferdowsium

      
    نظرات متعلق به فرستنده ميباشند. مسؤوليت محتواي آنها برعهده فرستنده است.

    نظرات (1 نظر)

    سه‌شنبه ۵ دي ۱۳۹۶ - ۱۱:۶

    از شما بابت معرفی این کتاب ارزنده بسیار سپاسگذارم

    آخرین اخبار